صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / واگذاری پروژه‌های اولویت دار کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی

واگذاری پروژه‌های اولویت دار کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واگذاری پروژه‌ها در استان به بخش خصوصی با اولویت بندی کارشناسی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی هدف گذاری شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز، علی محمد احمدی در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در جمع خبرنگاران افزود: بحث مشارکت در سرمایه گذاری و بکارگیری ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت و تکمیل پروژه ها از جمله موارد مطرح شده در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بود .

وی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد که با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستگاه های استان مکلف به اجرای هدفگذاری هایی در سطح پروژه های ملی و استانی شوند، اظهار کرد: همچنین پیگیری ساز و کار تحقق پروژه های استان توسط دستگاه های متولی مورد تاکید است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان، خاطرنشان کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی با اولویت طرح های با قابلیت بهره برداری تا پایان سال و با پیشرفت فیزیکی بالا به شکل ویژه دیده خواهند شد .

احمدی تصریح کرد: همچنین مقرر شد که در بخش پروژه های دستگاه ها با اولویت دستگاه های خدمات رسان و طرح هایی که نقش بسزایی در زیرساخت های استان دارند، هدفگذاری مناسبی رقم بخورد .

وی ادامه داد: در همین راستا پروژه های مختلفی بررسی و منابعی به این طرح ها تخصیص داده می شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه به موضوع انتقال، ثبت و بارگذاری اطلاعات را لازمه انجام فعالیت ها دانست و بیان کرد: با انجام اصولی این موضوع رتبه استان نیز بهبود پیدا می کند .

احمدی عنوان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان فعالیت های مناسبی انجام می شود که باید ثبت و بارگذاری اطلاعات این حوزه نیز به شکل صحیح عملیاتی شود .

وی با اشاره به پروژه های کنترل و مدیریت مصرف در بخش های انرژی خواستار اجرای مناسب پروژه های تعریف شده شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حوزه پروژه های مدیریت مصرف برق، استفاده از انرژی های جایگزین و تجدیدپذیر مانند پنل خورشیدی با محوریت ۱۰ دستگاه پر مصرف استان به شکل پایلوت عملیاتی می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.