صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / مشارکت دانشگاه امام رضا(ع) در تدوین استانداردهای ملی ایران

مشارکت دانشگاه امام رضا(ع) در تدوین استانداردهای ملی ایران

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در تدوین استانداردهای ملی ایران مشارکتی جدی با سازمان ملی استاندارد دارد.

دانشگاه امام رضا

به گزارش کسب و کار نیوز، با مشارکت دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، در تدوین استانداردهای ملی ایران که یکی از مهمترین اقدامات علمی و پژوهشی دانشگاهی در صنعت محسوب می‌شود تعداد استانداردهایی که در این دانشگاه در زمره اعضاء کمیسیون تدوین استانداردهای ملی ایران قرار گرفته است به ۲۲ استاندارد رسیده است.

از جمله این استانداردهای که در سال ۹۷ شناسه ملی به آن اختصاص یافته است و قابل استناد و اجرا است می‌توان به عضو کمیسیون تدوین استاندارد ملی «آزمون خطر آتش» و عضو کمیسیون تدوین استاندارد ملی «آزمون خطر آتش تعیین ویژگیهای شارژ حرارتی و اشتعال ناشی از منبع شعله غیر تماسی» اشاره کرد.

همچنین، عضو کمیسیون تدوین استاندارد ملی «نگهدارنده لامپ‌های مختلف»، عضو کمیسیون تدوین استاندارد ملی«راهنمای تاسیسات الکتریکی انتخاب و نصب تجهیزات الکتریکی و سیستم‌های سیم‌کشی» از دیگر مشارکت‌های این دانشگاه در تدوین استانداردهای ملی ایران است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، تعداد دیگری از استانداردها نیز طی ماه‌های آینده شناسه ملی خواهند گرفت و در لیست استانداردهای ملی ایران قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.