صفحه اصلی / سرخط خبرها / داداشی: باید با مسئولان ایجاد التهاب در بازار برخورد انقلابی شود

داداشی: باید با مسئولان ایجاد التهاب در بازار برخورد انقلابی شود

یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه و سریع با مسئولان و عوامل ایجاد التهاب در بازار، گفت: این برخوردها باید همیشگی باشد تا تخلفات احتمالی سایر مسئولان را کاهش داده و درس عبرتی برای دیگران باشد.

ولی داداشی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  ولی‌الله داداشی درباره لزوم برخورد قاطعانه و سریع با مسئولان و عوامل التهاب بازار، گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی که اقتصاد کشور را در ورطه التهاب انداخته و بسیاری از تجار و بازرگانان را ورشکسته کرده است، ضروری است. این افراد مفسدان اقتصادی هستند که تنها به دنبال منافع شخصی و گروهی خود می‌باشند. لازم است دستگاه قضایی با آنها برخورد انقلابی کند.

وی افزود: این برخوردها باید همیشگی باشد یعنی بعد از رفع بحران و تنش هم باید برخورد با اینگونه افراد وجود داشته باشد چون آنها کشور را به تلاطم و تنش می‌کشانند. حتی اگر مسئول عالیرتبه‌ای هم دچار چنین تخلفاتی شده مستوجب برخورد است.

این نماینده مجلس برخورد با متخلفان را در شرایط فعلی تاثیرگذار در کاهش تخلفات و برقراری آرامش در بازار دانست و تصریح کرد: اگر با مسئول متخلف برخورد شود، برای مسئولان دیگر در حوزه‌های مختلف درس عبرت می‌شود و آنها دیگر این تخلفات را تکرار نمی‌کنند. به عبارتی دیگر این برخوردها باعث جلوگیری از تخلفات احتمالی بعدی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.