صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / قول سازمان مدیریت برای بودجه هشتگرد
قول سازمان مدیریت برای بودجه هشتگرد

قول سازمان مدیریت برای بودجه هشتگرد

با قول مساعد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای اختصاص ۴۰ میلیارد تومان، مترو هشتگرد با ۳۰ میلیارد تومان از طریق منابع شرکت عمران شهرهای جدید، افتتاح می‌شود.

هشتگرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مترو کرج ـ هشتگرد که سالهاست معطل مانده، برای تکمیل تنها به ۷۰ میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد تا مابقی آن که حدود ۸۰ میلیارد تومان است، توسط پیمانکار تامین شود.

در این رابطه حمیدرضا عدل – معاون فنی زیربنایی و تولید سازمان برنامه و بودجه – در جریان بازدید از پروژه های نیمه تمام شهر هشتگرد اعلام کرد که “برای راه اندازی پروژه متروی شهر جدید هشتگرد در حال حاضر ۲۰ میلیارد تومان تامین شده، ۲۰ میلیارد تومان دیگر را شرکت عمران شهرهای جدید می دهد و ۳۰ میلیارد تومان مابقی نیز از منابع مختلف تامین خواهد شد”.

در صورت تحقق این وعده، یکی از مهمترین مطالبات مردم مناطق ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان پاسخ داده خواهد شد.

در این بازدید حبیب الله طاهرخانی – مدیرعامل شهرهای جدید -، عربشاهی – رییس سازمان برنامه و بودجه استان البرز – و هدایت – مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد – نیز حضور داشتند.

طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شهرهای جدید در جریان این بازدید گفت: کارهای زیربنایی پروژه مترو هشتگرد انجام شده و در حال حاضر هیچ معارضی وجود ندارد. ایستگاه هشتگرد هم از ۸۷ درصد پیشرفت برخوردار است. تنها موضوع تامین نقدینگی برای خرید تجهیزات و لوازم الکترونیکی است تا به امید خدا امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: شهر جدید هشتگرد دو مشکل عمده داشت که اولی با انتقال آب سد طالقان برطرف شد و دیگری با افتتاح قطار برقی تسهیل و بدین ترتیب اقبال به سکونت در این شهر مضاعف خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید ضرورت دارد/خیز تعاونی‌ها برای توسعه اشتغال دانش بنیان

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ با نامگذاری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.