صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / خلعتبری: متاسفم که در بازی خانگی پدیده، ۱۸ هزار پرسپولیسی آمدند

خلعتبری: متاسفم که در بازی خانگی پدیده، ۱۸ هزار پرسپولیسی آمدند

مهاجم پدیده مشهد با انتقاد از حمایت مشهدی‌ها از پرسپولیس گفت: متاسفم که در بازی خانگی ما هواداران از پرسپولیس حمایت کردند.

محمدرضا خلعتبری

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا خلعتبری پنج‌شنبه شب بعد از شکست یک بر صفر پدیده مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران، درباره حل شدن مشکلش و حضور در این دیدار اظهار کرد: از دیروز مشکلم حل بود اما وقتی به کسی زیادی خوبی کنید کار دست خودت می‌دهد.

وی به غیبت چندین بازیکن جدید پدیده اشاره کرد و افزود: متاسفم در روزی که فوق العاده بودیم بازی را نبردیم. چند بازیکن جدید تیم نتوانستند در این بازی شرکت کنند.

او با اشاره به حضور چندین هزار هوادار در ورزشگاه اما رضا (ع) گفت: متاسفم برای خودم که در شهر مشهد که واقعا از فوتبال بازی کردن در آن لذت می‌برم، ۱۸ هزار نفر پرسپولیسی هستند. بازیکنان ما از این اتفاق ناراحت هستند. در استادیوم خانگی که همه تیم‌ها از پتانسیل هوادار استفاده می‌کنند، هواداران به جای حمیت از پدیده، از پرسپولیس حمایت کردند.

خلعبتری یادآور شد: مگر در رشت، قائم شهر، انزلی و آبادان هواداران پرسپولیسی هستند؟ همه از تیم‌های شهر خودشان حمایت می‌کنند.

بازیکن با تجربه پدیده تاکید کرد: ان‌شاء‌الله مشکلات حل شود و بازیکنان اضافه شوند. امروز مسوولان تلاش کردند و بازیکنان جدید اضافه می‌شوند. دلیل نمی‌شود به خاطر باخت در بازی اول بد باشیم. تیم ما تلاش کرد و بازی خوبی را ارائه دادیم. تیم ما دوره بدنسازی خوبی داشت و حق‌مان باخت نبود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.