صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تارتار: جنگ نابرابری است/ ما جزو تیم‌های مظلوم هستیم

تارتار: جنگ نابرابری است/ ما جزو تیم‌های مظلوم هستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: استفاده نکردن از موقعیت‌های صددرصدمان باعث باخت‌مان شد.

مهدی تارتار

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی تارتار پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری، گفت: اول یک عذرخواهی بدهکارم به خاطر این که در نشست خبری حضور نیافتم به دلیل مشکلات پرواز تیمم باعث شد این اتفاق بیفتد. تبریک می‌گویم به تیم فولاد، این تیم تیمی است که برای قهرمانی بسته شده، خوب هزینه کرده و در بخش حمله بازیکنان باکیفیتی دارند ولی ما امروز در این بازی بدشانس بودیم. موقعی که نتیجه مساوی بود می‌توانستیم کار را به اتمام برسانیم و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. موقعیت‌های صددرصد گلی که داشتیم باعث می‌شد که ما بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما از آن‌ها استفاده نکردیم و بازی را واگذار کردیم. قانون فوتبال است، اگر گل نزنی، گل می‌خوری و ما به خاطر همین مساله بازی را واگذار کردیم.

او در ادامه گفت: من تشکر می‌کنم از بازیکنانم که در این بازی تمام تلاش‌شان را کردند و خوب بازی کردند، واقعا آن‌ها مستحق باخت نبودند.

تارتار در ادامه گفت: کم تجربگی بازیکنان‌ ما در استفاده از موقعیت‌های گل هم تاثیرگذار بود که ما در این بازی نتوانیم آن‌طور که باید بازی کنیم. ما روی این بازیکنان کم تجربه کار می‌کنیم و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم ولی در نهایت این تیم‌های بزرگ هستند که این بازیکنان را با پول‌های خوب به خدمت می‌گیرند. این واقعا جنگ نابرابری است بین مربیان و تیم‌ها، یکسری تیم‌ها برای قهرمانی بسته می‌شوند و خوب هزینه می‌شوند تا بتوانند مدعی قهرمانی باشند ولی یکسری تیم‌های دیگر مظلم واقع می‌شوند و ما هم از آن دسته تیم‌ها هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.