صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / توجه کمی و کیفی به آموزش‌های فنی و مهارتی اولویت آموزش و پرورش

مدیر کل بودجه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد

توجه کمی و کیفی به آموزش‌های فنی و مهارتی اولویت آموزش و پرورش

مدیرکل بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه کمی و کیفی به آموزشهای فنی و مهارتی و نگاه به مباحث اقتصادی و تولیدی از اولویت‌های مهم این وزارتخانه است.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهرداد خان ماکو در سفر به شهرستان خاش و در حاشیه بازدید خود به همراه امام جمعه و فرماندار و نماینده مردم خاش و شماری از مسئولان وزارتی و اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش خاش از هنرستان کشاورزی این شهرستان، بیان کرد: در وزارت آموزش و پرورش به رشد و پرورش استعدادها و حمایت از آموزش‌های کارآمد و مفید نگاه داریم.

وی اظهار کرد: در شهرستان خاش و مجموعه استان استعدادهای خوبی در مباحث کشاورزی و کارآفرینی و مهارتهای فنی وجود دارد که برای توانمند کردن مجموعه های هنرستانی و مراکز تولیدی و ترویجی برنامه حمایتی داریم .

خان ماکو ادامه داد: تعامل خوبی میان مسئولان شهرستان با آموزش و پرورش وجود دارد و این یک فرصت ارزشمند است که می‌تواند به موفقیت ها در کار و امورات مختلف کمک کند .

حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش هم گفت: ۸۲ هکتار زمین کشاورزی و سرمایه گذاری در بخش تولید یک فرصت و مزیت مهم بوده که از آن می‌توان به صورت ویژه تر بهره برده شود .

یوسفی بر لزوم استفاده بهینه از آب و خاک و مکانیزه کردن تولیدات و استفاده از ظرفیت آبیاری نوین تاکید کرد و افزود: دولت از هر جهت پای کار است و قطعا ظرفیت های شهرستان در اختیار آموزش و پرورش است .

وی گفت: برای حصار کشی مجموعه ۸۰ هکتاری زمین های هنرستان کشاورزی و تجهیزات آن و اختصاص نیرو و اجرای پروژه‌های کشاورزی و دامداری و پرورش ماهی و … چشم انتظار نگاه بلند، وزارت آموزش و پرورش هستیم .

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی هم بر اهمیت توجه به مناطق محروم و تلاش آموزش و پرورش برای حل مشکلات فرهنگیان در این منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.