صفحه اصلی / استان ها / البرز / آب شرب نجم‌آباد دیگر گل‌آلود نیست

فرماندار شهرستان نظرآباد:

آب شرب نجم‌آباد دیگر گل‌آلود نیست

فرماندار شهرستان نظرآباد از برخورداری تنها روستای فاقد لوله‌کشی آب در نظرآباد از آب شرب سالم لوله‌کشی خبر داد.

آب

محمدرضا فلاح نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص مشکل قطع آب شرب در مناطق مختلف شهرستان اظهار کرد: تنها مسئله ما در سطح شهرستان مشکل قطع برق است که باعث قطع آب نیز می‌شود.

وی درباره وضع کنونی آب شرب در روستاهای نظرآباد گفت: چون آب شرب اکثریت خانوارها در روستاهای نظرآباد از چاه تأمین می‌شود؛ با قطع برق آب نیز قطع می‌شود به همین دلیل با اختصاص چند ژنراتور این مشکل تا حدی رفع شده است.

فلاح نژاد درمورد آبرسانی با تانکر به برخی روستاها گفت: مشکلات آب در روستاها کلی نبوده و هرکدام مشکلات خاص خود را دارند؛ به عنوان مثال در روستای حسن آباد آب مصرفی غیرشرب قطع نشده و مردم برای همه مصارف خود به جز نوشیدن، آب کافی داشته‌اند که با اختصاص چند تانکر مشکل آب شرب نیز به این صورت در سه روز رفع شد.

وی در خصوص گل‌آلود بودن آب شرب روستای نجم‌آباد نیز توضیح داد: آب مصرفی در این روستا به علت ریزش چاه گل‌آلود شده بود اما در حال حاضر این مشکل رفع و آب سالم در اختیار مردم قرار گرفته است.

فلاح نژاد در خصوص نبود لوله‌کشی آب روستای کله بهرام و استفاده مردم از چاه‌های اختصاصی نیز گفت: در این روستا هر خانوار دارای چاه اختصاصی بود و به همین دلیل تمایلی برای استفاده از آب لوله‌کشی وجود نداشت.

فرماندار نظرآباد افزود: با صحبت‌هایی که انجام شده اهالی روستا بدون اینکه نگران از دست دادن چاه‌ها باشند می‌توانند از آب سالم لوله‌کشی بهره مند شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.