صفحه اصلی / استان ها / سمنان / عصرشعرآفتاب مهربانی درشاهرودبرگزارشد
عصرشعرآفتاب مهربانی درشاهرودبرگزارشد

عصرشعرآفتاب مهربانی درشاهرودبرگزارشد


شاهرود- حسین بابامحمدی :به مناسبت دهه کرامت و به همت بسیج هنرمندان شاهرود وانجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر شعر آفتاب مهربانی در شاهرود برگزارشد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود دراین جلسه با اشاره به ترویج فرهنگی غنی اسلامی در جامعه گفت: اثرگذاری هنر در جامعه در قالب فرهنگ غنی اسلامی، سدی در برابر و توطئه های دشمن است.
عباس اعتماد با تبریک دهه کرامت و‌میلادامام رضا (ع) با اشاره به اهداف برگزاری عصر شعر آفتاب مهربانی اظهار کرد: زبان هنر و آن هم شعر در جامعه بسیار اثرگذار است چرا که شعر با ذائقه انسان هماهنگ است و از دیر باز شعر و شاعری رونق داشته و در ادوار مختلف نیز تاثیر خود را داشته است.وی با بیان اینکه هنر شعر مورد توجه اسلام و ائمه اطهار بوده است افزود: توجه به شعر و شعرخوانی آن هم با توجه به فرهنگ اسلامی ما و غنایی که در این مکتب وجود دارد سبب شده تا شاعران فراوانی را در این عرصه داشته باشیم. نسرین قربانی مسئول انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان شاهرود در سخنانی با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد مسعود امام رضا و حضرت فاطمه معصومه (س) با تشکر از حضور شاعران در این عصر شعر تاکید کرد: زبان هنر ارزشمند و اثرگذار است و برگزاری چنین برنامه‌هایی در غنای فرهنگی و دینی و تعظیم شعائر اسلامی و نقش شعرا در گسترش این امر اثر گذار است.

در این عصر شعر که با حضور بیش از ۳۰ شاعر در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد ، شاعران سروده‌های خود را در وصف امام مهربانی‌ها و حضرت معصومه و دهه کرامت قرائتی کردند و در پایان با حضور مسئول بسیج هنرمندان شاهرود عباس اعتماد و مسئول مجتمع فرهنگی هنری مهر از شاعران با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.