صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / رییس فدراسیون هندبال: شرایط خوبی به جوانان نداده بودیم که انتظار داشته باشیم
رییس فدراسیون هندبال: شرایط خوبی به جوانان نداده بودیم که انتظار داشته باشیم

رییس فدراسیون هندبال: شرایط خوبی به جوانان نداده بودیم که انتظار داشته باشیم

علیرضا رحیمی می‌گوید شرایط خوبی به تیم‌ ‌ملی هندبال جوانان نداده بودیم که انتظاری از آنها داشته باشیم.

هندبال علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی، رییس فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد عملکرد تیم‌ ‌ملی هندبال جوانان و راه نیافتن آنها به نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: عربستان مقابل ایران بهتر بازی کرد و نتیجه‌ گرفت. اما عملکرد بازیکنان ما نیز خوب بود. بازیکنان ما بازی تدارکاتی نداشتند و تیم ما تنها تیمی بود که بازی تدارکاتی تجربه نکرده بود. سایر تیم‌ها همچون تیم ژاپن و قطر خیلی خوب ظاهر شدند. ما چیز زیادی به آنها نداده بودیم که از آنها چیزی بخواهیم اما عملکرد آنها فوق‌العاده‌ بود و از آنها راضی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار بیشتری از این جوانان نمی‌رفت، گفت‌: انتظار که داشتیم. تیم‌ ‌ملی جوانان برای جهانی شدن رفته بودند اما خوب من خودم بازی آنها را دیدم ژاپن و قطر و عربستان واقعا تیم‌های خوبی بودند و تدارکات زیادی را پشت سر گذاشته بودند. بچه‌های ما اولین سفر بین‌المللی شان بود. تیمی که بخواهد جهانی شود باید تدارکات خوبی هم داشته باشد.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه‌ در خصوص تیم‌ ‌ملی بزرگسالان نیز، اظهار کرد: آنها هم تمرینات خود را انجام می‌دهند. اکنون در استراحت هستند و جمعه به اردو خواهند آمد. لژیونرها هم ظرف امروز و فردا مشخص می‌شود  که کدام‌شان در بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند ما در حال هماهنگی با باشگاه‌های آنها هستیم و مربی تیم ما نیز کار را انجام می‌دهد تا قبل از آغاز اردوهای تیم‌ ‌ملی مشخص شود که چه اتفاقی خواهد افتاد.

رحیمی گفت‌: ما برای یک نتیجه‌ خوب به بازی‌های آسیایی می رویم اما دیگر همه چیز بستگی به شرایط مسابقات دارد و مشخص نیست که چه خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.