صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / توجه به نیازهای روحی و روانی دختران می‌تواند توسعه پایدار را رقم بزند

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

توجه به نیازهای روحی و روانی دختران می‌تواند توسعه پایدار را رقم بزند

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه توجه به نیازهای روحی و روانی دختران می تواند توسعه پایدار را رقم بزند، گفت: دختران می توانند مشکلات خود را با شماره ۱۲۳ در میان بگذارند.

به گزارش کسب و کار نیوز، زهرا امینی در همایش دختران، حمایت های اجتماعی و روانی، توسعه پایدار گفت: با توجه به شعار جشنواره که حمایت های روانی، اجتماعی و توسعه پایدار است، در صورتی که هر یک از عوامل روحی و روانی برای دختران جامعه ما تحقق پیدا کند، با توجه به تعداد عظیم دختران خوب، با کفایت و توانمند در کشور و استان مرکزی، قطعا نیروی توسعه ای عالی را در سطح کشور و استان شاهد خواهیم بود .

وی در خصوص علت نامگذاری روز دختر نیز گفت:  اینکه چرا تولد حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان روز دختر نام گذاری شده است، به جهت منزلت دختر در دیدگاه اسلام و تشیع است .

امینی پیرامون اهمیت دختران در جامعه گفت: بحثی که امروزه در خصوص دختر و اهمیت حضور این عزیزان در خانواده و جامعه مطرح است، یکی از مباحثی است که اسلام هم تاکید زیادی روی آن داشته  و با استفاده از کلمه ریحانه به معنای گل و حسنه به معنای نیکو، اهمیت حضور دختران را در خانواده و جامعه مطرح کرده است .

وی افزود: دختران، مادران آینده و یکی از اساسی‌ترین اعضا در بنیان خانواده محسوب می شوند. به همین دلیل سازمان بهزیستی به آموزش‌های خاص دختران در بحث ازدواج و همچنین مسائل اجتماعی توجه زیادی دارد .

امینی ادامه داد: سازمان بهزیستی برای سلامت، امنیت و ارتقای وضعیت روحی و روانی دختران اهمیت ویژه ای قائل است که در همین راستا دختران می توانند مسایل و مشکلات خود اعم از آزار، خشونت و مباحث دیکری که ممکن است آنها را در معرض خطر قرار دهد را با شماره ۱۲۳ در میان بگذارند و از نظرات کارشناسی همکاران ما استفاده کنند .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.