صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / تأکید بر ضرروت ایجاد اشتغال فراگیر روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان
تأکید بر ضرروت ایجاد اشتغال فراگیر روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان

تأکید بر ضرروت ایجاد اشتغال فراگیر روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان

در جلسه کارگروه اشتغال بر ارزیابی عملکرد بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات به روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان برای برخورداری از اشتغال فراگیر و پایدار تأکید شد.

جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره‌قیه کلیبر

به گزارش کسب و کار نیوز، سرپرست توسعه منابع اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در این جلسه با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و ادارات کل بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت گفت: اجرای به موقع طرح‌های اشتغالزایی برای افراد واجدالشرایط می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اشتغال و فراگیری آن شود.

«نورا» هم‌چنین برخی مشاغل مورد نیاز جامعه را نیازمند آموزش بیشتر و ارزیابی کارشناسان مربوطه دانست و افزود: اعطای تسهیلات به افراد فاقد شغل به ویژه در مناطق محروم و مناطق روستایی و عشایری هم می‌تواند در این میان نقش موثری را ایفا کند.

در این جلسه «جهاندیده» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: بیش از ۵۰۰۰ نفر در استان برای برخورداری از طرح‌های اشتغالزایی به این اداره مراجعه کرده‌اند.

در این جلسه موضوعاتی از جمله اعتبارات طرح‌های اشتغالزایی مناطق عشایری و روستایی، مددجویان متقاضی طرح‌ها، عقد تفاهمنامه با بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی در سطح استان، پیگیری و اجرای طرح‌های اشتغالزایی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.