صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / آشکار شدن تخلف در انتخابات وزنه برداری چهارمحال و بختیاری بعد از ۲ سال
آشکار شدن تخلف در انتخابات وزنه برداری چهارمحال و بختیاری بعد از ۲ سال

ریاست با مدرک دیپلم

آشکار شدن تخلف در انتخابات وزنه برداری چهارمحال و بختیاری بعد از ۲ سال

رییس هیات وزنه برداری چهارمحال و بختیاری بعد از دوسال از برگزاری انتخابات هیات به دلیل داشتن مدرک تحصیلی دیپلم برکنار شد.

وزنه برداری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، در مورد این اتفاق گفت: این اتفاق صحت دارد. این قضیه مربوط به دو سال پیش است و آن زمان قاسمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری  و نظیفی معاون او بود. آنها انتخابات را برگزار کردند و اینکه چرا مدارک تحصیلی رییسی را چک نکردند خودشان باید پاسخگو باشند.  اکنون هم نیستند که پاسخی بدهند.

او ادامه داد: ۲-۳ ماه است که ما  در اداره کل مستقر شده ایم و در این مدت به اعتراض ها در این مورد رسیدگی کردیم و به این نتیجه  رسیدیم انتخابات باید باطل شود و مجددا انتخابات هیات برگزار شود.

او در پاسخ به این پرسش که یعنی فدراسیون وزنه برداری هم در جریان مدرک تحصیلی رییسی بوده است، تاکید کرد: کسی نمی تواند بگوید در جریان نبوده ام. فدراسیون هم در جریان بوده اما اینکه چرا اهمیت ندادند باید مرادی خودش جواب بدهد. آن چیزی که به ما مربوط می شد این بود که چون تخلف انجام گرفته، انتخابات را باطل کنیم که این کار را نیز انجام دادیم.

تشنیزی در مورد زمان برگزاری مجدد انتخابات هیات نیزگفت: کارهای مربوط به آن را انجام دادیم و انتخابات کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد و سرپرست هیات هم تا دو روز آینده مشخص می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.