صفحه اصلی / استان ها / البرز / اماکن به گالری هنری ساوجبلاغ مجوز نمی‌دهد!

اماکن به گالری هنری ساوجبلاغ مجوز نمی‌دهد!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: امکان استفاده از گالری2500 متری ساوجبلاغ به دلیل عدم صدور مجوز از سوی اماکن وجود ندارد.

گالری هنری

ناصر مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه فرهنگی هر استان تعداد گالری‌های هنری آنهاست.

وی ادامه داد: در این‌گالری‌ها شاهد رویدادهایی چون برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هنری هستیم که از طریق آنها هم مردم هنرمندان استان را بهتر می‌شناسند و هم با فضاهای هنری و فرهنگی انس و الفت بیشتری می‌گیرند.

وی افزود: متاسفانه بیشتر گالری‌ها در مراکز استان‌ها فعالیت دارند و همین باعث شده هنردوستان سایر شهرستان‌ها برای بازدید از رویدادهای هنری که در این فضاها برگزار می‌شود؛ هزینه و زمان زیادی صرف کنند تا مثلاً به کرج بیایند. برای رفع این معضل ارشاد از چند سال پیش برای ایجاد گالری در سایر شهرستان‌های استان و تمرکز زدایی از کرج اقدام کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ابراز کرد: تاکنون چند گالری در مناطق مختلف استان ساخته و راه اندازی شده که یکی از آنها در ساوجبلاغ است. گالری ساوجبلاغ در فضایی ۲۵۰۰ متری یکی از بزرگترین گالری‌های کشور است که می‌تواند رشته‌های مختلف را پوشش دهد.

وی اظهار کرد: متأسفانه هر چند ساخت این گالری به اتمام رسیده ولی به دلیل اینکه از اماکن مجوز ندارد امکان استفاده از آن وجود ندارد که این اجحافی درحق هنردوستان است. امید است با رایزنی و اخذ مجوز به زودی شاهد برگزاری اولین نمایشگاه در این مجموعه باشیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.