چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / همدان / نگرانی در تأمین داروهای بیماران خاص وجود ندارد
نگرانی در تأمین داروهای بیماران خاص وجود ندارد

معاون فرماندار همدان:

نگرانی در تأمین داروهای بیماران خاص وجود ندارد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: با توجه به اینکه وزارت بهداشت اطمینان تأمین داروهای بیماری‌های خاص را داده‌اند، پس هیچگونه جای نگرانی برای این موضوع وجود ندارد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علی اصغر ناظری‌پور سه‌شنبه ۲ مرداد در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان، با بیان اینکه در حال پیگیری تأمین داروهای بیماری‌های خاص هستیم، اظهار کرد: این موضوع برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما هم در کارگروه سلامت به دنبال تسهیل در روند تأمین داروها برای بیماران خاص هستیم‌.

ناظری پور با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های همدان فعالیت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند، افزود: با توجه به پیگیری و نظارت‌های خوب دستگاه‌ها، مشکلی در بحث سلامت و امنیت این شهرستان وجود ندارد.

وی ادامه داد: تنها بخش کوچکی از سلامت به دستگاه‌ها مربوط می‌شود و مابقی بر عهده خود افراد است، برای همین ما سعی کرده‌ایم با اجتماعی کردن موضوع سلامت به موارد پیشگیری بپردازیم رسانه‌ها نیز باید در این زمینه دست ما را گرفته و نسبت به فرهنگ سازی برای تحرک و‌ ورزش افراد تلاش کنند، چرا که آمارها نشان می‌دهد اکثر مرگ و میرها به‌علت بیماری‌های قلبی و عروقی رخ می‌دهد پس افراد برای سلامتی خود هم که شده ورزش را از برنامه روزانه خود حذف نکنند.

ناظری پور با تأکید بر اینکه مباحث بهداشتی پر اهمیت است، اضافه کرد: بر همین اساس فعالیت‌های خوبی توسط  کارگروه سلامت و امنیت غذایی صورت گرفته است و نسبت به گذشته آموزش، آگاه سازی و همراهی مردم افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت اورژانس اشاره کرد و یادآور شد: وجود اورژانس در مراسم خیال ما را آسوده کرده است، بنابراین از رئیس مرکز اورژانس همدان کمال تشکر را دارم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به آمارهای داده شده از سوی این بخش شاهد کاهش زمان رسیدن اورژانس به بالین بیمار هستیم که این نشان از پیگیری و تلاش‌های این مجموعه برای ارائه بهتر خدمات است.

وی به جداسازی آب‌های چشمه، رودخانه‌ها و قنوات اشاره کرد و گفت: برای اینکه سبزیجات با آب فاضلاب آبیاری نشود فعالیت‌های خوبی از سوی  دهیاران، شوراها و حتی کشاورزان صورت گرفته است.

ناظری پور با اشاره به اینکه شاهد نظارت‌های خوب اداره محیط زیست نیز هستیم، تصریح کرد: دامپزشکی در راستای سلامت مردم کارهای بزرگی انجام داده است چرا که نظارت‌های جدی از سوی این مرکز دیگر اجازه تخلف را به متخلفان نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار بازدید از سوی دامپزشکی که ۱۱ هزار مورد آن فقط در ایام عید بوده آمار کمی نیست، یاد‌آورشد: راهداری، شهرداری ودامپزشکی در راستای جمع‌آوری و دفن ده‌ها لاشه که در جاده‌ها و روستاها ریخته بودند، کمک شایانی کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.