صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / «ماجان» بهترین فیلم جشنواره زنگبار شد
«ماجان» بهترین فیلم جشنواره زنگبار شد

«ماجان» بهترین فیلم جشنواره زنگبار شد

فیلم «ماجان» در بیست و یکمین جشنواره جهانی فیلم «زنگبار» جایزه بهترین فیلم را در بخش اصلی مسابقه از آنِ خود کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از موسسه تصویر شهر، فیلم سینمایی «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد، تهیه کننده محمدمهدی عسگرپور در ادامه حضور خود در جشنواره های بین المللی جایزه بهترین فیلم را در جشنواره فیلم زنگبار گرفت.
جشنواره جهانی زنگبار، از جمله رویداد فرهنگی و هنری مهم در شرق آفریقاست که هر ساله پذیرای آثار هنری از بیش از ۶۰ کشور دنیاست.
بیست و یکمین دوره این جشنواره درحالی در کشور تانزانیا به کار خود پایان داد که علاوه بر «ماجان»، ۱۹ فیلم دیگر از کشورهای آلمان، کنیا، ایتالیا، تانزانیا، عربستان در بخش اصلی مسابقه جشنواره رقابت کردند.
در این جشنواره غیر از «ماجان» فیلم کوتاه «آر یو والیبال؟» ساخته محمد بخشی و فیلم‌های سینمایی «گلنسا» ساخته ستار چمنی‌گل و «وقتی پروانه شدم» ساخته آرش زارع به نمایندگی از ایران حضور داشتند.
پخش بین المللی فیلم ماجان برعهده کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک زن و شوهر (مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی) که فرزند معلول و ناتوانی دارند، بر سر نگهداری او در منزل یا آسایشگاه اختلاف نظر دارند و…
مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بابک انصاری، بهنوش بختیاری، محمدمهدی احدی، عرفان برزین و سارا میرایی بازیگران «ماجان» هستند.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی/ «مجنون» بهترین فیلم جشنواره

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه ۲۲ بهمن چهل و دومین جشنواره بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.