صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / ثبت نام «مدرسه کسب و کار» در نمایشگاه الکامپ انجام می شود.
ثبت نام «مدرسه کسب و کار» در نمایشگاه الکامپ انجام می شود.

ثبت نام «مدرسه کسب و کار» در نمایشگاه الکامپ انجام می شود.

ثبت نام مدرسه کسب و کار شروع شده و تا شش مرداد ادامه دارد. همچنین امکان ثبت نام مدرسه در نمایشگاه الکامپ نیز به صورت حضوری فراهم شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی, “این رویداد یکماهه با هدف تقویت مهارت‌های کارآفرینان، فعالین استارتاپی و توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان برای ورود موفق به بازار کار حرفه‌ای برنامه ریزی شده است.
آشنایی با تجربیات شکست و موفقیت استارتاپ‌ها وجهه دیگر برنامه یکماهه مدرسه کسب و کار است که باعث اثربخشی ملموس آموزش‌های مدرسه خواهد شد. به همین منظور در طول برگزاری مدرسه سخنرانی و بازدید‌های متعددی از مراکز کارآفرینی و مدیران استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها اجرا می شود.”

حامد ابراهیمی مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر، توسعه مهارت‌های فردی و مدیریت کسب و کار‌های دانش بنیان را دو محور اصلی تعریف عناوین و سرفصل‌های آموزشی مدرسه کسب و کار عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مدرسه در قالب ۱۴ روز کسب و کاری تعریف شده است و شامل ۱۸ عنوان دوره تخصصی و ارائه تجربیات شرکت‌های موفق، آشنایی با خدمات شتابدهنده ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و بازدید از مراکز کارآفرینی و نوآوری است.

ابراهیمی اظهار داشت: تیپ‌شناسی شخصیتی و شغلی، مهارت و روش‌های حل مسئله، ایده پردازی و تفکر خلاق، مهارت تولید محتوا، زبان بدن و اصول مذاکره، روش حرفه‌ای ارائه کسب و کار به سرمایه گذار از جمله سرفصل‌های مرتبط با توسعه مهارت‌های فردی مدرسه کسب و کار است، همچنین تیم سازی، چارت و رفتار سازمانی،اعتبارسنجی ایده و ساخت MVP (حداقل محصول پذیرفتنی)، تحقیقات بازار، خلق مدل کسب و کار، بازاریابی دیجیتال، استراتژی قیمت گذاری محصول، اصول توسعه محصول، روش‌های ارزش‌گذاری استارت آپ‌ها و جذب سرمایه، اصول تنظیم قرارداد‌های سرمایه گذاری، آشنایی با قوانین بیمه و مالیات کسب و کار‌های نوپا و استراتژی رشد استارت آپ‌ها از جمله عناوین آموزشی هستند که در حوزه مدیریت کسب و کار مدرسه تدریس می‌شوند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر افزود: دوره نخست مدرسه سال گذشته با پذیرش ۳۵ کارآفرین برگزار شد و بازخوردی که در انتهای دوره از شرکت کنندگان گرفتیم بسیار رضایت بخش بود. به همین دلیل مدرسه کسب و کار ۹۷ با سرفصل‌های به مراتب کامل‌تر و حضور مربیان نام آشنای اکوسیستم استارتاپی کشور با حجم پذیرش بیشتر برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوره نحوه ارزیابی و آشنایی با مزایا و معافیت‌های دانش بنیان نیز در انتهای برنامه ارائه می‌شود تا موضوع فرهنگ سازی فعالیت‌های دانش بنیان نیز در دستور کار مدرسه قرار گرفته باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه مدرسه کسب و کار خواجه نصیر از ۲۲ مرداد الی ۱۵ شهریور ۹۷ برگزار خواهد شد، اظهار داشت: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا ۶ مردادماه به وبسایت مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر به آدرس roshd.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.
همچنین امکان ثبت نام حضوری در فاصله برگزاری نمایشگاه الکامپ نیز ایجاد شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به غرفه مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر در سالن ١٠ نمایشگاه نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

به گفته وی، برگزاری چنین رویداد‌هایی در تقویت استارت آپ‌ها و کسب و کار‌های دانش بنیان کشور نقش اساسی ایفا می‌کند.

 

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.