چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / با ظرفیت اعتماد مردم به نظام دشمنان مأیوس و منفعل خواهند شد
با ظرفیت اعتماد مردم به نظام دشمنان مأیوس و منفعل خواهند شد

یک عضو کمیسیون انرژی:

با ظرفیت اعتماد مردم به نظام دشمنان مأیوس و منفعل خواهند شد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مواضع اخیر رییس‌جمهور گفت: اگر همه ما با هم یک‌صدا باشیم، با توجه به سابقه چهار دهه انقلابی‌گری مردم کشور ما و بحران‌های متعددی که پشت سر گذاشته‌ایم دشمنان نمی‌توانند کاری انجام دهند.

حسن بهرام نیا

حسن بهرام‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مواضع رییس جمهور نسبت به آمریکا در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تاکید کرد: اگر ما در دفاع از تمامیت ارضی و منابع ملت یک صدا باشیم با توجه به ظرفیت‌های امنیتی و ظرفیت اعتماد مردم به نظام قطعا دشمنان و در راس آنها آمریکا مایوس و منفعل خواهند شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در بحث امنیت ملی و منافع ملی چند صدا شنیده شود فرصت برای دشمنان فراهم خواهد شد تا بتوانند در عرصه‌های داخلی ما ورود پیدا کنند و تاثیرگذار باشند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: ما از نظر استراتژیکی و موقعیت جغرافیایی دارای موقعیت حساسی در منطقه هستیم. تنگه هرمز و چندین آبراه مهم دیگر تحت تاثیر موقعیت ایران است و اگر ناامن شود تاثیر همگانی خواهد داشت. با توجه به موقعیت ژئوپلیتیکی ایران می‌توان گفت که موقعیت ایران تامین‌کننده منافع دنیا است، لذا ما می‌توانیم به عنوان مادر صلح و جنگ از موقعیت ایران نام ببریم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با توجه به روحیه جهادی و انقلابی مردم که همیشه شهادت نصب‌العین آنها بوده است و این‌که ما زمانی با دست خالی با ۴۰ کشور جنگیدیم می‌توان گفت که تهدیدات دشمن برای ما تاثیری ندارد. امروز ما از نظر سلاح‌های پیشرفته و موشک دستمان پر است و علاوه بر سرمایه‌های مردمی، سرمایه‌های مادی و سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیگری داریم که می‌تواند باعث تثبیت امنیت منطقه باشد. موضع آقای رئیس جمهور یک واقعیت بود و جای تشکر دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.