صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / هدف تابستانه‌های شبکه ‌امید جدایی نوجوانان از فضای‌مجازی است
هدف تابستانه‌های شبکه ‌امید جدایی نوجوانان از فضای‌مجازی است

هدف تابستانه‌های شبکه ‌امید جدایی نوجوانان از فضای‌مجازی است

شبکه امید از ابتدای تابستان، تازه هایی در حال پخش دارد که تمرکز آنها بر نوجوانان و با هدف فاصله آنها از فضای مجازی و بازی های رایانه ای و آشتی با تلویزیون است.

مدیر روابط عمومی شبکه امید روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا به تشریح برنامه های تابستانی این شبکه تلویزیونی پرداخت و گفت: مسابقه معارفی «شبستان» هر روز ساعت ۱۶:۳۰ با محوریت طرح سوالاتی از کتاب معارف نوجوانان و «چاپارخانه» که به ارائه مطالب مربوط به حوزه ارتباط با مخاطبان پرداخته و وظیفه اطلاع رسانی در مورد برنامه های شبکه و زمان پخش و انعکاس پیام های مخاطبان را برعهده دارد، در ساعت ۱۷:۴۵ روزهای زوج پخش می شود.
روح الله عبدالهی افزود: برنامه تفریحی سرگرمی «جنگ شبانه» با پخش در ساعت ۲۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه، برنامه فرهنگی هنری «رسانش» شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷، «کاربرانه» با طرح موضوعات روز حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحلیل و بررسی این موضوعات سه شنبه ها ساعت ۱۷ در حال پخش است.
وی گفت: «پرانتز باز» نیز مجله خبری علمی، فرهنگی و ورزشی برای نوجوانان دوشنبه ها و جمعه ها ساعت ۱۷، «بازی ویزیون» با محوریت تفریح و سرگرمی برای بچه ها یکشنبه ها و پنجشنبه ها ساعت ۱۷، «آسمونی» (طرح قرآنی ۱۴۵۲) با محوریت موضوعات معارف و فرهنگی، تلاوت و حفظ قرآن کریم هرشب ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن می رود.
مدیر روابط عمومی شبکه امید افزود: برنامه فرهنگی هنری «تک زنگ» روزهای زوج ساعت ۲۰:۴۵، «ما اینیم دیگه» با موضوع ترویج فرهنگ انقلاب برای نوجوانان روزهای فرد ساعت ۱۷:۴۵، «مگه میشه» با محوریت موضوعات علمی جمعه ها ساعت ۱۶:۳۰ و برنامه علمی و سرگرمی «سربه سر» روزهای فرد ساعت ۲۰:۴۵ نیز از دیگر تازه های این شبکه در تابستان است.
عبدالهی افزود: مسابقه مهارت افزایی «آماده باش» برای نوجوانان روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰، مسابقه «رالی باز» جمعه ها ساعت ۱۹:۳۰، برنامه ترکیبی «تک زنگ ۳» با حضور کارشناسان در مدارس در روزهای زوج ساعت ۲۰:۴۵، مسابقه «بازی خور» با رویکرد آموزشی روزهای فرد ساعت ۱۷:۴۵ و مسابقه «نبرد ربات‌ها» با فضای رقابتی در زمین ربات سازی، چهارشنبه و پنجشنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه امید پخش می شود.
فراهنگ**۳۰۰۹**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.