صفحه اصلی / اقتصادی / تحقق شعار مشتری مداری به معنای واقعی در بانکداری دیجیتال
تحقق شعار مشتری مداری به معنای واقعی در بانکداری دیجیتال

مدیریت شعب استانهای فارس و بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد

تحقق شعار مشتری مداری به معنای واقعی در بانکداری دیجیتال


مدیریت شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد بانک ایران زمین در گردهمایی روسای شعب این مدیریت با اشاره به چشم انداز بانکداری دیجیتال در این بانک گفت: پیاده سازی بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین با تغییر زیر ساختها و استفاده از تکنولوژی های نو، تا سال 1400 تحقق خواهد یافت.

?به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بانک ایران زمین، حسن شاهی مدیر شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد چشم انداز ۱۴۰۰ این بانک را حرکت به سمت بانکداری دیجیتال عنوان کرد و گفت: امروز به لطف همت و تلاش مدیران عالی، حرکت به سمت بانکداری دیجیتال آغاز و با تغییر زیر ساختها و استفاده از تکنولوژی های نو، این امر تا سال ۱۴۰۰ به طور کامل محقق خواهد شد.

?وی در ادامه به وظایف نیروی انسانی در راستای تحقق بانکداری دیجیتال پرداخت و گفت: اولین گام در این زمینه، ارتقا دانش همکاران خواهد بود.

?وی همچنین به تفاوت بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: در بانکداری الکترونیک بانک خدمات ارائه میدهد و مشتری استفاده می کند. اما در بانکداری دیجیتال، علاوه بر مشتری و بانک، تکنولوژی، فین تک ها، شرکت های دانش بنیان و… وجود دارند. در بانکداری دیجیتال خدمات بانکی به سمت خواسته‌های مشتری پیش خواهد رفت.

?حسن شاهی با اشاره به همراه بانک ایران زمین افزود: این اپلیکیشن از استاندارد های بسیار بالایی برخوردار است و تاکنون از طرف مشتریان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

?در پایان این جلسه که به منظور انتقال مسائل مطرح شده در جلسه سراسری مدیران برگزار شده بود از همکاران خواست جهت تولید نوآوری و خدمت، ایده های خود را به مدیریت شعب ارسال، تا گروهی متخصص از اساتید دانشگاهی، این ایده ها را بررسی و تبدیل به خدمت کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.