صفحه اصلی / اقتصادی / برای تامین قطعات در شرایط دشوار مشکلی نداریم
برای تامین قطعات در شرایط دشوار مشکلی نداریم

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا

برای تامین قطعات در شرایط دشوار مشکلی نداریم

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا گفت: با استفاده از تجربيات سال هاي گذشته در حوزه خدمات پس از فروش، براي تامين قطعات در شرايط دشوار برنامه‌ريزي كرده‌ايم و از اين بابت مشكلي نخواهيم داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، اردشیر امینی در جمع مدیران نمایندگی‌های سایپا در استان های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر با بیان این مطلب افزود: همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودیم، یکی از برنامه‌های ما در حوزه خدمات این است که پیش از بروز و گسترش مشکل، آن را ریشه‌یابی و رفع کنیم. بر همین اساس، برای تامین به موقع قطعات یدکی در شرایط تحریم صنعت خودرو، چاره‌اندیشی کردیم و از این بابت با مشکلی مواجه نخواهیم شد،‌ هرچند که راه دشواری پیش رو داریم.

وی با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در شبکه نمایندگی‌ها، گفت: با تکیه بر توانمندی‌های موجود در نمایندگی‌ها، سایپایدک آمادگی دارد در جهت تامین قطعات یدکی مورد نیاز، با شبکه نمایندگی‌ها مشارکت کند.

مدیرعامل سایپایدک افزود: در ماه های گذشته با مشکلات بسیار بزرگی در حوزه شبکه نمایندگی‌ها مواجه بودیم امروز با توجه ویژه مدیرعامل محترم گروه سایپا و همت مدیران سایپایدک، بسیاری از این مشکلات رفع شده‌اند و با تلاش مضاعف و همکاری مدیران نمایندگی‌ها، سایر مشکلات هم رفع خواهند شد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی درک خواسته‌ها و ذهنیت مشتری به شرکت و سازمان خدمات پس از فروش قدرت می‌دهد، بنابراین باید طبق خواسته مشتری حرکت کنیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشیم.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا با تاکید بر همکاری بیشتر شبکه نمایندگی‌ها و سایپایدک و ایجاد روحیه تعامل، ادامه داد: در نتیجه این تعامل و همکاری، نیازهای مشتریان شناسایی شده، بهره‌وری افزایش می‌یابد و به این ترتیب، تولید رونق خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت نظرات مشتری در حوزه تولید و خدمات، یادآور شد: در فضای رقابتی امروز، قدرت اصلی در دست مشتریان است و باید تلاش کنیم تا نارضایتی‌ها به حداقل ممکن برسد.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجیدرضا حریری رئیس اتاق مشترک ایران و چین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.