صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / فراخوان حضور در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس ۲۰۱۸ منتشر شد
فراخوان حضور در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس ۲۰۱۸ منتشر شد

فراخوان حضور در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس ۲۰۱۸ منتشر شد

فراخوان شرکت در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس (2018) برای ثبت نام و حضور شرکت های داوطلب منتشر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سی و هشتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس در هفته فناوری امارات از ۲۲ تا ۲۶مهر ۹۷ (۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸) برگزار می‌شود.
نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به «جیتکس» (GITEX) همه ساله به میزبانی کشور امارات متحده عربی در مرکز تجارت جهانی شهر دوبی برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه، شرکتهای کشورهای مختلف جهان به ارائه محصولات و دستاوردهای خود در زمینه‌های دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، الکترونیک و مخابرات، ماهواره و ارتباطات بی‌سیم، کامپیوتر (نرم‌افزار و سخت‌افزار)، سیستم‌های مداربسته، دوربین‌های فیلمبرداری و عکسبرداری، تلویزیون‌های غول‌پیکر و دیگر حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌پردازند.
در این فراخوان از تمامی متقاضیان شرکت در نمایشگاه جیتکس (GITEX) درخواست شده برای اعلام حضور، مدارک خود را جهت اقدامات آتی به دبیرخانه مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۴ – ۰۲۱۸۸۸۴۶۹۶۲داخلی ۱۳۵ تماس بگیرند.
براساس اعلام روابط عمومی مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هزینه های غرفه بندی شرکت های منتخب به صورت حمایتی بوده و به هزینه بلیط و هتل، یارانه تعلق می گیرد.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ **۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

جزییات واگذاری زمین در روستاهای تهران به مردم/ ۴۶ درصد واحد‌های روستایی مقاوم نیستند

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران به گزارش خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.