صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / شیدایی سومین حذف شده تکواندوی بانوان در تورنمنت کره‌جنوبی
شیدایی سومین حذف شده تکواندوی بانوان در تورنمنت کره‌جنوبی

شیدایی سومین حذف شده تکواندوی بانوان در تورنمنت کره‌جنوبی

در پایان روز چهارم تورنمنت بین‌المللی تکواندوی ۲۰۱۸ ججو در کره‌جنوبی، تکواندوکار وزن ۶۲- کیلوگرم تیم بانوان حذف شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، تورنمنت بین المللی تکواندو “ججو” در کره جنوبی از صبح روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری خواهد شد. از صبح امروز (‌شنبه) ۳۰ تیر در روز چهارم این مسابقات، زهرا شیدایی تکواندوکار وزن ۶۲- کیلوگرم تیم ملی بانوان به عنوان تنها نماینده ایران در روز چهارم مقابل رقبای خود به روی شیاپچانگ رفت که با شکست در مبارزه دوم، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

زهرا شیدایی نماینده تیم ملی تکواندوی بانوان در وزن ۶۲- کیلوگرم،‌ پس از یک دور استراحت، برای برگزاری مبارزه نخست خود در مرحله یک هشتم به مصاف “یوزونو تسوچیا” از ژاپن رفت که توانست با اختلاف ۲۰ امتیاز در راند دوم بازی را به پایان برساند. او در مرحله یک چهارم برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی به مصاف “تی خیم باک” از ویتنام رفت که در پایان سه راند به تساوی ۱۴ بر ۱۴ رسید اما در راند طلایی نتیجه را به حریف خود  واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی بانوان ایران نیز به منظور کسب آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، در این مسابقات حضور یافته است که تا پایان روز چهارم این مسابقات، یک مدال نقره و یک برنز به تکواندوکاران ایران رسیده است.

تا پایان روز چهارم این مسابقات، اسامی حذف شده‌ها و مدال آوران تیم تکواندوی بانوان به قرار زیر است:
* مدال آوران:
وزن ۴۶- کیلوگرم، مریم ملکوتی‌خواه (مدال نقره)
وزن ۵۷- کیلوگرم، پریسا جوادی (مدال برنز)
* حذف شده‌ها:
وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی
وزن ۵۳- کیلوگرم، الهه شیدایی
وزن ۶۲- کیلوگرم، زهرا شیدایی

اما فردا (یکشنبه) ۳۱ تیر در پنجمین روز این رقابت‌ها، کیمیا علیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم، زینب اسماعیلی و ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم نمایندگان ایران هستند. علیزاده در نخستین گام “ئینگ تسانگ” از هنگ‌کنگ را در پیش دارد که با گذر از سد این حریف رو در روی “سویونگ سئو” نماینده میزبان قرار می‌گیرد.

همچنین اسماعیلی نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم نیز در اولین دیدار رو در روی “خالیموآ موخرو” از تاجیکستان قرار می‌گیرد. میرحسینی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن نیز ابتدا “هیونگ جئونگ هان” از کره‌جنوبی را پیش رو دارد. دو تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم ایران اگر در مبارزات نخست خود به پیروزی برسند، در گام دوم باید به مصاف هم بروند.

هدایت تیم ملی تکواندوی بانوان ایران را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، ریحانه فولادی و زهرا حاجی‌وند به عنوان مربی در اختیار دارند. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.