صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / راکعی: صداوسیما اقدامات تیم اقتصادی دولت را پوشش دهد

راکعی: صداوسیما اقدامات تیم اقتصادی دولت را پوشش دهد

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: صداوسیما همچون سایر اعضای نظام باید تلاش‌های تیم اقتصادی دولت را برای مردم بازگو کند.

راکعی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، فاطمه راکعی ،در ارتباط با ضرورت پرهیز از مدیریت منفی افکار عمومی، اظهار کرد: صداوسیما در سال‌های اخیر بسیار بد عمل کرده و مورد انتقاد مسئولین و فعالین سیاسی و مدنی زیادی قرار گرفته است، اخیرا هم با چند برنامه اشتباه شرایطی را ایجاد کرده که دیگر نمی‌تواند ادعا کند در راستای منافع ملی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: صداوسیمای ملی که موظف است از منافع ملی حمایت کند دولت را تضعیف می‌کند و در جهت خواست‌های سیاسی گروهی اندکی حرکت می‌کند اما ادعا  دارد که از منافع نظام حمایت می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مقام معظم رهبری اخیرا تاکید کرده‌اند که همه باید در راستای همدلی و وحدت کشور حرکت کنند و صداوسیما نیز از این دستور مستثنی نیست. نقل به مضمون می‌کنند که رهبری از صداوسیما هم خواسته‌اند که تلاش‌های دولت را نشان دهد.

وی ادامه داد: همه نهادها و سازمان‌ها عضوی از مجموعه اصلی کشور هستند که همه آنها وظیفه دارند کشور را به نحو احسن اداره کنند، بدون همکاری و همدلی میان تمام این نهادها، کشور پیشرفت نخواهد کرد.

راکعی در پایان گفت: به قول مرحوم امام، باید صدای واحدی از کشور به گوش همگان برسد. درخواست ما این است که صداوسیما نیز همچون سایر نهادها کنار تیم اقتصادی دولت قرار بگیرد و افکار عمومی را متوجه تلاش‌های ایجاد شده و ضرورت‌های جامعه امروز کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.