صفحه اصلی / استان ها / فارس / احداث بیمارستان تامین اجتماعی توسعه دهنده گردشگری درمانی ‌
احداث بیمارستان تامین اجتماعی توسعه دهنده گردشگری درمانی ‌

احداث بیمارستان تامین اجتماعی توسعه دهنده گردشگری درمانی ‌

دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس ساخت بیمارستان 320 تخت خوابی تامین اجتماعی شیراز را پتانسیلی برای سرمایه‌گذاری بر روی گردشگری درمانی توصیف کرد.

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌ به نقل از ایسنا، علی راستگو شنبه ۳۰ تیر در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی شیراز که با حضور وزیر تعاون، کار و  رفاه اجتماعی برگزار شد، بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه پس از هشت سال  در حالی‌ آغاز می‌شود که پیش از این مسیر اجرای پروژه دچار مشکلاتی در رفت‌وآمد بود اما امروز شاهد تسهیل آن هستیم.

وی ادامه داد: در ۱۱ اردیبشهت امسال در مراسم روز کارگر که با حضور وزیر برگزار شد، جامعه شش هزار نفری کارگران استان فارس از وزیر قول مساعد گرفتند که عملیات اجرایی این بیمارستان هرچه سریع‌تر آغاز شود که امروز شاهد این اتفاق هستیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس خاطرنشان کرد: این استان هم قطب درمان توریستی است و هم دو میلیون و ۵٠ نفر بیمه شده تامین اجتماعی دارد اما تنها بیمارستان تامین اجتماعی آن، بیمارستان شیراز است که سابقه‌ای ۵۰ ساله دارد و به مرور زمان رو به فرسودگی ‌رفته است.

راستگو ظرفیت بالای افراد تحت پوشش و مراجعه افراد از جنوب کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس را پتانسیلی برای سرمایه‌گذاری بر روی گردشگری درمانی عنوان کرد.

وی همچینن خواستار پرداخت بخشی از هزینه ساخت این بیمارستان از مجموع مطالبه‌ای که از سازمان تامین اجتماعی وجود دارد شد و ابراز امیدواری کرد که بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی این سازمان در زمابنندی مشخص به اتمام برسد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس همچنین خواستار ساماندهی وضعیت مطالبات معوق بیمه تکمیلی بازنشستگان، همسان‌سازی‌ها و قرارداهای موقت شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.