چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ابراز تاسف توتی بعد از جدایی آلیسون
ابراز تاسف توتی بعد از جدایی آلیسون

اسطوره باشگاه رم

ابراز تاسف توتی بعد از جدایی آلیسون

اسطوره باشگاه رم از جدایی سنگربان برزیلی این تیم ابراز تاسف کرد. او ابراز امیدواری کرد که کریستیانو رونالدو بتواند در رقابت‌های سری A عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

فرانچسکو توتی

به‌ گزارش ‌ کسب و کار نیوز ‌به نقل از ایسنا، آلیسون بکر، سنگربان برزیلی رم بعد از فصل درخشانی که با این  تیم پشت سر گذاشت مورد توجه چند باشگاه سرشناس اروپایی قرار گرفت و در نهایت تصمیم گرفت که راهی لیورپول شود.

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم این گونه به جدایی آلیسون واکنش نشان داد: می‌خواهیم  تیم خوبی برای آینده بسازیم و به همین خاطر به حضور بازیکنان جوان و با انگیزه نیاز داریم. می‌توانیم در بهترین شرایط خود قرار گیریم. متاسفانه رقم‌های فصل نقل‌ و انتقالات تغییر کرده است. ۷۵ میلیون یورو برای یک دروازه‌بان؟ این برای نخستین‌بار است که چنین چیزی در تاریخ فوتبال رخ می‌دهد و به همین خاطر نتوانستیم که با این جدایی مخالفت کنیم.

او ادامه‌ داد: متاسفم چرا که یکی از بهترین دروازه‌بانان را از دست دادیم اما تلاش می‌کنیم تا جانشینی شایسته برای این دروازه‌بان پیدا کنیم.

توتی درباره پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، گفت‌: من برابر رونالدو به میدان رفته‌ام. کریستیانو بدون شک چیزهای زیادی به لیگ ایتالیا اضافه می‌کند و به همراه لیونل مسی بهترین هستند. امیدوارم که کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی از خود نشان دهد و باعث شود که لیگ ایتالیا دوباره به اوج  برگردد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.