صفحه اصلی / استان ها / کردستان / کنگره حج عامل وحدت و یکدلی بیشتر بین مسلمانان است
کنگره حج عامل وحدت و یکدلی بیشتر بین مسلمانان است

امام جمعه سنندج:

کنگره حج عامل وحدت و یکدلی بیشتر بین مسلمانان است

امام جمعه سنندج با اشاره به اهمیت حج در دین اسلام گفت: حج گنگره عظیم مسلمانان جهان وعامل وحدت و یکدلی بین مسلمانان جهان است.

امام جمعه سنندج

به گزارش کسب و کار نیوز، ماموستا «عبدالرحمان خدایی»، امروز، ۲۹ تیرماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: حج یکی از عبادت های مورد تاکید دین اسلام است و برهمین اساس مسلمانان در این ایام می‌توانند از منافع اجتماعی و سیاسی حج بهره‌مند شوند.

وی افزود: حجاج ایرانی به‌عنوان نمایندگان به حق جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین گردهمایی مسلمانان در سرزمین وحی محسوب می‌شوند و باید جایگاه کشور را بین مسلمانان ارتقا بخشند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: دشمنان ما با نقشه‌های توطئه‌افکنانه خود به دنبال ضربه زدن به ما هستند که ما از خدا می‌خواهیم کشورمان را توطئه های دشمنان محفوظ دارد و پیشرفت مسلمانان در کشورهای اسلامی روز به روز بیشتر کند.

وی با اشاره به این‌که کسی که حب پیامبر اکرم(ص) در دل او قرار گیرد در قیامت نیز با او محشور می‌شود، یادآور شد: علاقه به دیگران باید بر این مبنا باشد که آن‌ها به دستورات الهی عمل کنند و اگر کسی را دوست نداریم به‌علت عمل نکردن او به فرامین الهی باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.