صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نیمار: با پاری سن ژرمن قرارداد دارم
نیمار: با پاری سن ژرمن قرارداد دارم

نیمار: با پاری سن ژرمن قرارداد دارم

مهاجم پاری سن ژرمن اعلام کرد قصد ندارد این باشگاه را ترک کند و با این تیم قرارداد دارد.

نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، نیمار در یک مراسم خیریه با رسانه ها صحبت کرد. مهاجم پاری سن ژرمن گفت: مطبوعات با ساخت داستان تغذیه می شوند. گاهی اوقات در این زمینه افراط می کنند. قضیه آینده و جدایی من از پاری سن ژرمن خسته کننده شده است. همه از محبتی که ناصر الخلیفه، کشور فرانسه و هواداران به من دارند آگاه هستند. من با پاری سن ژرمن قرارداد دارم و این باشگاه را ترک نخواهم کرد. به خاطر یک چالش تصمیم گرفتم به پاریس بروم. می خواهم موضوعات جدیدی را تجربه کنم و به دنبال اهدافم هستم. تفکرم در این رابطه عوض نشده است.

ستاره برزیلی در مورد حذف سلسائو از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با شکست دو بر یک برابر بلژیک رقم خورد، اظهار کرد: از این اتفاق خیلی ناراحت هستم. با این حال دیگر به گذشته مربوط است. غم و اندوه به پایان رسیده است و اکنون باید شاد باشیم. برای شاد بودن انگیزه های زیادی داریم.

نیمار درباره فصل پیش رو گفت: امیدوارم فصل موفقی داشته باشیم و بتوانیم عناوین بیشتری کسب کنیم چون تیم خیلی خوبی داریم و خوشحالم هستم که چنین هم تیمی های سطح بالایی دارم.

مهاجم پاری سن ژرمن افزود: به کیلیان ام باپه به خاطر کسب عنوان قهرمانی در جهان تبریک می گویم و خوشحال می شویم از قهرمان جهان استقبال کنیم.

جانلوئیجی بوفون چند هفته پیش با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کرد. نیمار در این باره اظهار کرد: بازی کردن در کنار چنین دروازه بانی افتخار بزرگی است. او ورزشکار و انسان بزرگی است. توانایی های زیادی دارد و امیدواریم تجربه اش به ما کمک کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.