صفحه اصلی / استان ها / زنجان / تخفیف صد درصدی شامل کدام کارفرمایان می‌شود؟

تخفیف صد درصدی شامل کدام کارفرمایان می‌شود؟

سرپرست مدیریت اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان از تخفیف صد درصدی بیمه تامین‌اجتماعی برای کارفرمایان مشارکت کننده در برنامه‌های اشتغال‌زایی امسال خبر داد.

اشتغال

طیب جعفری در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه کارفرمایانی که در طرح جذب نیروی کار امسال (طرح مشوق‌های بیمه‌ای)مشارکت کنند، می‌توانند از تخفیف صد درصدی بیمه تامین‌اجتماعی استفاده کنند، افزود: کارفرمایانی که با هماهنگی ادارات تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی شهرستان‌های هشت‌گانه استان اقدام به به‌کارگیری کارجویان کنند، می‌توانند تا دو سال از تخفیف صد درصدی بیمه تامین‌اجتماعی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: منابع مالی لازم برای این موضوع تامین شده و سازمان تامین‌اجتماعی با اعلام و معرفی ادارات کار، تخفیفات مذکور را اعمال می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه سهم استان زنجان از محل این طرح ۳۶۰۰ فرصت شغلی است، ادامه داد: در صورت عملکرد مناسب استان، امکان جذب بیشتر منابع وجود خواهد داشت.

 

جعفری در ادامه بر لزوم اصلاح رویکردهای فعلی کاریابی‌ها در برخی شهرستان‌ها، متناسب با نیازها و اقتضائات بازار کار تاکید کرد و گفت: رویکرد کاریابی‌های شهرستان زنجان باید از وضعیت فعلی خارج شود، برخی کاریابی‌های استان به‌ویژه کاریابی‌های شهرستان زنجان در حوزه بازاریابی و شناسایی فرصت‌های شغلی فعالیت مناسبی ندارند.

وی با اشاره به آمار عملکرد کاریابی‌ها در سه ماهه ابتدای امسال، این عملکرد را قابل تامل دانست و افزود: کاریابی‌ها در صورت ادامه روند فعلی، کارآیی خود را از دست داده و عملکردشان موجب نارضایتی کارجویان خواهد بود.

این مسئول همچنین از تصمیم کمیته استانی صدور مجوز کاریابی‌ها مبنی بر تعیین بازه زمانی تا ۲۳ مردادماه امسال جهت حل مشکل از سوی کاریابی‌ها خبر داد و اظهار کرد: طبق تفاهم به‌عمل آمده با انجمن کاریابی‌های استان مقرر شده است از ظرفیت متقاضیان جدید کاریابی جهت فعال‌سازی کاریابی‌های موجود به‌ویژه در بخش ارتباط با کارگاه‌ها و شناسایی نیازهای ایشان استفاده شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.