صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اعلام محورهای چرخه نوآوری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت
اعلام محورهای چرخه نوآوری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل بیان کرد:

اعلام محورهای چرخه نوآوری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در حاشیه نشست سالانه کارگروه "چرخه نوآوری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت" به محورهای این کارگروه اشاره و تأکید کرد: آنچه اهمیت دارد حضور نخبگان دانشگاهی و اساتید در مباحثات این الگو است.

سالارآملی، قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل

حسین سالارآملی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۶ ماه از آغاز به کار” کارگروه چرخه نوآوری” می‌گذرد، اظهار کرد: حدود ۳۰ نفر از اساتید دانشگاه متخصصان صنعت و نخبگان عضو این کارگروه هستند.

وی همچنین به برگزاری ۱۲ جلسه این کارگروه در سال ۹۶ اشاره کرد و با اعلام اینکه این جلسات بیشتر تضارب آرا بوده است، گفت: این موضوع امسال نیز در محورهای مشخص ادامه پیدا خواهد کرد.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل به محورهای این کارگروه پرداخت و تصریح کرد: نخست آنکه مفاهیم نظری و مضامین این حوزه باید تبیین شود تا همه به برداشت یکسانی از نوآوری و فناوری برسند. محور دیگر نیز در رابطه با اثرگذاری سیاست‌های جانبی و سیاست‌های کلان مملکت بر نوآوری است.

سالارآملی افزود: محور سوم بررسی الگوهای جهانی و الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت در رابطه با نوآوری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ الگو مسائل را به صورت درازمدت بررسی می‌کند در حالی که حیطه کاری وزارت علوم در حدود اجرایی این مباحث است. آنچه مهم است این است که نخبگان دانشگاهی و صاحب‌نظران در مباحثات این الگو حضور داشته و مباحث مهم را به بحث و تبادل نظر می‌گذارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.