صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / پاسخ به ابهامات تغییر کابینه/چاله نتانیاهو برای ترامپ/مختومه شدن یک پرونده جنجالی و…
پاسخ به ابهامات تغییر کابینه/چاله نتانیاهو برای ترامپ/مختومه شدن یک پرونده جنجالی و…

در گزیده اخبار سیاسی ۲۷ تیر بخوانید؛

پاسخ به ابهامات تغییر کابینه/چاله نتانیاهو برای ترامپ/مختومه شدن یک پرونده جنجالی و…

افشاگری درباره سوء‌استفاده‌ مافیای گندم، واکنش معاون دفتر رییس جمهور به یک ادعا، توافق تهران و اسلام آباد برای توسعه همکاری‌های مرزی، مقابله با افراط‌گرایی؛ هدف ایران و روسیه، اقدامات سازمان انرژی اتمی در چارچوب فرمان مقام معظم رهبری، ۴ مولفه تاثیرگذار در ایجاد اعتراضات مردمی در عراق، تجمع دختران شین آبادی مقابل نهاد ریاست جمهوری، جزییات تائید حکم ۲ نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در کرمان و... از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز چهار شنبه، بیست و هفتم تیر ماه ۱۳۹۷ است.

27.4

به گزارش کسب و کار نیوز ۴ مولفه تاثیرگذار در ایجاد اعتراضات مردمی در عراق را تشریح کرد و با اشاره به ناآرامی‌های مردمی اخیر در برخی از مناطق این کشور همسایه ایران ، تصریح کرد: گروه‌های سیاسی داخل عراق باید بر اساس یک «اجماع داخلی» معطوف به ایجاد فشار لازم بر حکومت مرکزی بغداد ، برای انجام یک نوع خانه ‌تکانی در ساختار مدیریت اداری حکومت عراق، روند کنونی را دنبال کنند و از اشخاص «تکنوکرات» که از توان، دانش و تخصص لازم برخوردار هستند، برای اداره امور کشورشان استفاده بیشتری کنند.

حسین احمدی نیاز از تجمع دختران شین آبادی مقابل نهاد ریاست جمهوری در روز جاری خبرداد و گفت: این دختران برای پیگیری درمان خود و احقاق حقوق شان و عدم دریافت پاسخ از مسوولین این کار را کرده اند.

همچنین وکیل مدافع قربانیان اسیدپاشی های اصفهان از پرداخت دیه قربانیان این حادثه از صندوق دیه بیت المال خبر داد و گفت: پرونده قربانیان اسیدپاشی های اصفهان مختومه شد. وی افزود: این صندوق براساس گزارش پزشکی قانونی مبنی بر جراحات وارده به موکلانم و رای دادگاه و تلاش های دادستان دیه را پرداخت کرده است.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان جزییات تائید حکم ۲ نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در کرمان را تشریح کرد و گفت: این افراد از طریق کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با سرویس های اطلاعاتی تبادل اطلاعات داشته اند.احمد قربانی افزود: محکومین «ع٫ب» و «ر.ب» که از اعضای گروهک تروریستی داعش می باشند در سال ۹۶ پس از رصد اطلاعاتی توسط سربازان گمنام حضرت بقیه الاعظم علیه السلام در کرمان شناسائی و دستگیر شدند.

*همچنین می‌توانید گفت و گوهای اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با خبرنگاران را اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.