صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تلاش می‌کنم استقلال را به جایگاه اصلی خودش بازگردانم
تلاش می‌کنم استقلال را به جایگاه اصلی خودش بازگردانم

فتحی

تلاش می‌کنم استقلال را به جایگاه اصلی خودش بازگردانم

سرپرست جدید باشگاه استقلال می‌گوید تلاش می‌کند استقلال را به جایگاه اصلی خودش بازگرداند.

امیرحسین فتحی استقلال

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، امیرحسین فتحی، سرپرست جدید باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زحمات سید رضا افتخاری تشکر می‌کنم. به او بابت درگذشت پدرش تسلیت می‌گویم. از امروز به عنوان سرپرست این مجموعه فعالیت می‌کنم. با تعامل هیات مدیره تلاش می‌کنیم باشگاه استقلال را به جایگاه اصلی خودش بازگردانیم.

او درباره برنامه هایش برای خروج استقلال از بحران گفت: قطعا خارج کردن استقلال از بحران کار دشواری نیست. امیدوارم با هماهنگی با هیات مدیره از بحران خارج شویم. من هم به عنوان سرپرست مدیرعاملی مجموعه انتخاب شدم و امیدوارم راه درست باشگاه را ادامه دهیم و مشکلات باشگاه را با کمک دوستان حل کنیم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره ناراحتی ر برخی از بازیکنان از نقل و انتقالات یادآور شد: تک تک موارد را بررسی می‌کنیم. استقلال باشگاه بزرگی است. ما همیشه در گیر و دار بازیکن نبودیم و تیم بزرگی بودیم. در سال‌های مختلف بازیکنان مختلفی آمدند. با کمک دوستان و پیشکسوتان استقلال را به جایگاه اصلی می‌رسانیم.

فتحی درباره سفر او به ترکیه و پیوستن به اردوی استقلال گفت: با رییس هیات مدیره صحبت خواهم کرد و اگر نیاز باشد به ترکیه می‌روم.

او درباره روند جذب مامه بابا تیام و سرور جپاروف، تاکید کرد: بعد از این جلسه، جلسه دیگری با اعضای هیات مدیره خواهم داشت و در این‌باره تصمیم خواهیم گرفت.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

کشتی از بازیهای اروپایی خط خورد

به گزارش کسب و کار نیوز، سومین دوره بازی های اروپایی از ۲۱ ژوئن تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.