صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / در شهرستان ما امکانات برای بانوان معلول صفر است
در شهرستان ما امکانات برای بانوان معلول صفر است

ملی‌پوش والیبال نشسته زنان

در شهرستان ما امکانات برای بانوان معلول صفر است

یک ملی‌پوش والیبال نشسته زنان گفت: امکانات برای ورزش بانوان در نیشابور بسیار اندک و برای ورزش بانوان معلول نیز صفر است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، ندا پنجه‌باشی  منطقه خراسان، عنوان کرد: من از ۱۹ سالگی والیبال نشسته را در سطح ابتدایی آغاز کردم، در همان زمان چندین بار از سوی بنده و چند تن دیگر به مسئولان اصرار شد که به این ورزش و ورزشکاران آن بیشتر بها بدهند. یک سال گذشت دانشگاه قبول شدم و به سبزوار رفتم به همین دلیل مجبور شدم والیبال نشسته را برای مدتی کنار بگذارم.

وی ادامه داد: ۶ ماه که گذشت با هیات مشهد آشنا شدم و در آن جا تست دادم و قبول شدم. بعد از چند ماه که برای تیم مشهد کار کردم به اردوی تیم ملی دعوت شدم. سه سال کار کردم و حالا دو سال است عضو تیم ملی هستم. در سال ۹۶ برای مسابقات جهانی هلند و همچینن برای مسابقات جاکارتا که در مهرماه برگزار می‌گردد، کسب سهمیه کردیم.

پنجه‌باشی اظهار کرد: همان اول که وارد این رشته شدم و فهمیدم که این رشته برای معلولان است، عاشق این رشته شدم و البته در این زمینه مدیون مربیان خود هستم.

این ورزشکار تصریح کرد: به جرات می‌گویم در شهرستان نیشابور امکانات برای ورزش بانوان بسیار اندک است و باید بگویم برای ورزش بانوان معلول نیز صفر است. ما در ورزش بانوان نیشابور استعدادهای خیلی خوبی داریم و در بسیاری از رشته‌ها می‌توانیم پیشرفت کنیم.

وی افزود: در ورزش بانوان، بسیاری افراد را می‌شناسم که چه در والیبال و یا رشته‌های انفرادی می‌توانند برای نیشابور مدال‌آور باشند، ولی هیج بها و انگیزه‌ای به معلولان نمی‌دهند که آن‌ها پیگیر ورزش شوند.

این ملی‌پوش گفت: به ورزش بانوان اهمیت داده نمی‌شود. البته خود بانوان نیز به خودشان اهمیت نمی‌دهند، ما باید با وجود هزاران مشکل، کم نیاوریم و پا پس نکشیم و آن‌قدر پیگیر باشیم که ثابت کنیم، کارهای زیادی می‌توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.