چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / خانه تئاتر باید جایی امن برای همه تئاتری ها باشد
خانه تئاتر باید جایی امن برای همه تئاتری ها باشد

گیل آبادی

خانه تئاتر باید جایی امن برای همه تئاتری ها باشد

مدیرعامل خانه تئاتر گفت: خانه تئاتر باید جای امنی برای همه خانواده تئاتر باشد و محلی برای رفع مطالبات اهالی این شاخه هنری باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا ، شهرام گیل آبادی عصر سه شنبه در مراسم معرفی اش به عنوان مدیرعامل جدید خانه تئاتر که با حضور بزرگان عرصه تئاتر از جمله داریوش اسدزاده، هادی مرزبان، اسماعیل خلج، ایرج راد و معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خانه تئاتر ایران برگزار شد، افزود: ما برای رفع مطالبات انباشته شده مادی و معنوی تئاتر، چاره ای جز کار شبانه روزی نداریم.
مدیرعامل خانه تئاتر ایران تصریح کرد: برنامه محوری، مشارکت محوری و جمع کردن این خانواده پرافتخار از اولویت های کاری خانه تئاتر است.
وی تاکید کرد: تئاتر باید خانه امن همه تئاتری ها باشد و این خانه باید همینطور امن باقی بماند.

** ‘همه' فروتن و ‘ هیچ' همت
براساس این گزارش، مسعود فروتن از بازیگران تئاتر و مجری، اجرای این مراسم را برعهده داشت. خانه تئاتر، فرهنگ سرای ارسباران، تالار مولوی، حوزه هنری در پایان مراسم برای قدردانی بابت زحمات دو ساله اصغر همت در کسوت مدیرعاملی خانه تئاتر و به رسم یادبود لوح و هدایایی به او تقدیم کردند.
یکی از هدایا، حرف ‘هـ' به صورت برجسته و تجسمی بود که هر کس طوری تعییر می کرد یکی می گفت حرف نخست واژه ‘ هنر' است، فروتن گفت ‘همه'، آن یکی گفت ‘همت' و همت گفت این نخستین حرف از کلمه ‘ هیچ' است.
پس از اجرای مراسم، هنرمندان پای تابلوی عکس مشترک همت و گیل آبادی که آن را به دیوار ورودی تکیه داده بودند، امضا کردند.
فراهنگ**٧٣٢٩ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.