صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / افتتاح مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران
افتتاح مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران

با حضور مشاور شهردار تهران انجام شد

افتتاح مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران

مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران افتتاح شد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، افتتاح مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران با حضور فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران انجام شد.

استخر روباز بوستان بهشت مادران در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع احداث شده که دارای سازه LSF، کف و بدنه سرامیک، نمای کامپوزیت است. ضمن اینکه این مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و … است. این مجموعه ورزشی و استخر روباز ضمن اینکه می‌تواند تامین کننده بخشی از نیازهای فرهنگی و ورزشی بانوان شهر تهران باشد در نقطه خاص در بوستان و به صورت کاملا محصور است تا بانوان بدون هیچ دغدغه‌ای در این مکان به تفریح و ورزش بپردازند و ضمن استفاده از امکانات بوستان کودکان خود را جهت نگهداری و آموزش به خانه اسباب بازی این مجموعه ورزشی بسپارند.

راکعی مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی و استخر روباز این بوستان از غرفه‌های دل نوشته‌ها، کارگاه‌های متنوع آموزشی از قبیل گلیم و گبه چند روزی طراحی لباس، ساخت بدلیجات، کاپ کیک دخترانه، شطرنج، دارت، بازی لوان چینی و … و غرفه آنالیز جسمانی همراه با طب سنتی و حضور متخصصان و روانشناسی ویژه دختران بازدید کرد.

جشنواره دختران شهر تهران به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران در تاریخ ۲۴ تا ۲۸ تیرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر در بوستان بهشت مادران در حال برگزاری است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ بوستان بهشت مادران در مساحتی حدود ۲۰ هکتار در بزرگراه رسالت قرار دارد و از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر روزهای شنبه تا پنجشنبه به بانوان اختصاص دارد و روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز در اختیار خانواده‌ها است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.