صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / توسعه بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج

نماینده بویراحمد و دنا خبر داد:

توسعه بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس از ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی در مرکز استان خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز، “علی‌محمد احمدی” در حاشیه آیین بهره برداری بخش های جدید بیمارستان “شهدای گمنام یاسوج” افزود: با اقدامات انجام شده پوشش مناسبی در حوزه خدمات دهی توسط بیمارستان “شهدای گمنام” یاسوج انجام شده است .

وی با اشاره به پوشش قابل توجه جمعیت توسط خدمات تامین اجتماعی، اظهارکرد: قریب به ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان نیز از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می‌شوند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بخش قابل توجهی از خدمات در حوزه درمان است، خاطرنشان کرد: این خدمات شامل خدمات مستقیم و غیرمستقیم بوده که تامین اجتماعی نیز خدمات مستقیمی را در استان ارائه می‌کند .

احمدی با اشاره به بازدیدهای انجام گرفته طی مدت زمانی گذشته از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج، تصریح کرد: در حوزه هتلینگ و خدمات رسانی اشکالاتی وجود داشت که با اهتمام مسئولین سازمان تامین اجتماعی و به ویژه بخش درمان، ارتقای شاخص‌ها در این بیمارستان را شاهدیم .

وی با اشاره به توسعه بخش‌های هتلینگ، تشخیصی و تصویری بیمارستان، از ارتقای تخت‌های فعال بیمارستان از ۳۲ تخت به ۵۸ تخت خبر داد و اضافه کرد: امید است که این مجموعه منشاء خدمت رسانی و رشد خدمات درمانی برای استان باشد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری

برچسب ها

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.