صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / تشریح برنامه‌های سفر وزیر ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اردبیل
تشریح برنامه‌های سفر وزیر ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اردبیل

تشریح برنامه‌های سفر وزیر ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اردبیل

‌علی ربیعی با استقبال استاندار اردبیل و تعدادی از مسئولان و مدیران زیرمجموعه شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل وارد فرودگاه اردبیل شد، سپس برای حضور در شهرستان‌های کوثر و خلخال راهی جنوب این استان شد.

ربیعی

‌مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در مورد این سفر در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که ما در بخش اشتغال فراگیر و روستایی داریم سعی می‌کنیم از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات و موانع را برطرف کنیم.


قاسم رحیمی خاطرنشان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر حضور در جلسه شورای اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در جمع کارگران در واحدهای تولیدی و اشتغالزا سعی خواهد کرد درد دل آنها را شنیده و با دستور شرعی نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین کارگران و کارفرمایان اقدام خواهد کرد.


وی افزود: ربیعی امروز شنبه نیز با حضور در شهرهای شمالی استان اردبیل چندین برنامه بازدید و حضور در مجموعه‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد دارد تا در این زمینه نیز نسبت به حل مشکلات این واحدها و توانمندسازی گروه‌های آسیب‌پذیر اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها به شکل قانونی انجام شود.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در مجموع ما در این سفر انتظار داریم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر اعتبارات مصوب منابع اعتباری خوبی را برای توسعه اشتغال فراگیر و روستایی و همچنین حل مشکلات کارگری و کارفرمایی در نظر بگیرد که با حضور مدیران شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی این امر تحقق پیدا خواهد کرد.


رحیمی گفت: وزیر تعاون  با حضور در شهرستان خلخال از طرح کارآفرینی قصر چوب ازناو خلخال و همچنین مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان این شهرستان بازدید کرده و سپس با مراجعت به اردبیل در این شهر حاضر خواهند شد.


وی بیان کرد: وزیر دولت دوازدهم فردا با حضور در شهرستان‌های شمال استان اردبیل سری به کارخانه شیرآلات قهرمان در گرمی خواهد زد و از این کارخانه در کنار کارخانه تولید نشاسته قزل‌آراز مغان بازدید می‌کند.

رحیمی افزود: ربیعی با حضور در بیمارستان ارس پارس‌آباد عیادتی از بیماران بستری در این مرکز درمانی خواهد داشت و سپس با حضور در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری پارس‌آباد نسبت به مسایل و مشکلات طرح شده و راهکارهای حل آنها دستور لازم را صادر خواهند کرد.

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی سیلوی ۱۲۰ هزار تنی بران پارس‌آباد، بازدید از مرکز آموزش مهارت‌های شرکت خودروسازی حدید مبتکران مشگین‌شهر و همچنین بازدید از شهرک تخصصی آب نیر جزو برنامه‌های دومین روز سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اردبیل خواهد بود.

عضو شورای اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: دکتر ربیعی با حضور در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل که در استانداری و با حضور مسئولان و مدیران استانی برگزار خواهد شد به تشریح برنامه‌های دولت دوازدهم در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی می‌پرداز‌د.

رحیمی در پایان گفت: در اختتامیه این سفر دو روزه دکتر ربیعی دیداری را با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواهند داشت تا از رهنمودهای آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان بهره‌مند شده تا این رهنمودها چراغ راهی برای برنامه‌ریزی و هدفگذاری توسعه رویکرد اشتغال و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان واقعی باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.