دیجی کالا در این مراسم اعلام کرد که قصد دارد به صورت بدون واسطه از کشاورزان، باغداران و دامداران محصولات را خریداری کرده و همینطور بدون واسطه به دست مشتری برساند. به این ترتیب علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی، هزینههای اضافی واسطهها هم حذف میشود. به این ترتیب کالاها با قیمت مناسبی به دست مشتری خواهد رسید.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فیست نیوز، دیجی کالا در نظر دارد مواد غذایی و محصولات تند مصرف را در کمتر از ۲ ساعت به دست مشتریان برساند. بنابراین کاهش چشمگیر قیمت محصولات در کنار ارسال سریع، میتواند دیجی کالا را به رقیبی قدرتمند برای کسبوکارها این حوزه تبدیل کند.
حالا و بعد از گذشت کمتر از یک ماه برخی احتمال میدهند که دیجی کالا درصدد است تا روکولند، سوپرمارکت آنلاین را بخرد. این احتمال با ارسال دعوتنامهای از سمت دیجی کالا برای مراسمی با محوریت همکاری روکولند و دیجی کالا قویتر شده است.
دیجی کالا در نظر دارد دوشنبه هفته آینده یعنی ۲۵ تیرماه، مراسمی را با موضوع همکاری دیجی کالا و روکولند برگزار کند که احتمالا تکلیف خرید این سوپرمارکت آنلاین توسط دیجی کالا را مشخص خواهد کرد.
ایده ورود دیجی کالا به حوزه عرضه مواد غذایی و محصولات تند مصرف که اصطلاحاً FMCG گفته میشود، شبیه به ایده آمازون در سال گذشته است. آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا سال گذشته برای اینکه بتواند به حوزه خواروبار وارد شود، هول فودز را با مبلغی بیش از ۱۴ میلیارد دلار خرید. حالا به نظر میرسد که دیجی کالا دقیقاً پا جای پای آمازون گذاشته است و علاوه بر کپی کردن ایده ورود به حوزه خواروبار، در نظر دارد سوپرمارکت آنلاین ایرانی، روکولند را بخرد.