صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / رقابت مستند زنانی با گوشواره‌های باروتی در جشنواره لوکارنو
رقابت مستند زنانی با گوشواره‌های باروتی در جشنواره لوکارنو

فیلم مستند بلند زنانی با گوشواره‌های باروتی

رقابت مستند زنانی با گوشواره‌های باروتی در جشنواره لوکارنو

فیلم مستند بلند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند، نماینده ایران در هفتاد و یکمین فستیوال لوکارنو 2018 شد.

فیلم مستند بلند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند، نماینده ایران در هفتاد و یکمین فستیوال لوکارنو ۲۰۱۸ شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، این مستند بلند پس از کسب مهمترین جایزه‎های جشنواره سینما حقیقت در سال گذشته، در اولین حضور بین‌المللی خود در هفتاد و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد.
«زنانی با گوشواره‌های باروتی» در بخش هفته منتقدین «Semaine de la critique» جشنواره که یکی از بخش‌های اصلی و مسابقه‌ای این فستیوال است، به عنوان تنها نماینده سینمای ایران، شرکت می‌کند.
هفته منتقدین در سال ۱۹۹۰ تاسیس شد و هر ساله ۷ مستند برجسته جهان را به عنوان اولین و مهمترین نمایش‌های بین‌المللی «world Premier» اکران می‌کند.
در تعریف این بخش درسایت جشنواره آمده است: «این بخش بر روی فیلم‌های نوآورانه با محتواهای بزرگ تمرکز می‌کند. فیلم‌هایی پررنگ که دیدگاه‌های جدیدی را باز می‌کنند و در جهان بحث برانگیزند.»
پخش بین‌المللی فیلم مستند بلند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» با مدیریت مرجان علیزاده است.
جشنواره فیلم لوکارنو پس از جشنواره‌های کن، ونیز و برلین چهارمین جشنواره معتبر دنیا به شمار می‌رود که هفتاد و یکمین دوره آن، یکم تا یازدهم آگوست، در سوئیس برگزار می‌شود.
پیش از این کارگردان های برجسته ای چون عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، جعفر پناهی و ابوالفضل جلیلی جایزه اصلی این فستیوال را دریافت کردند.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با بیان این خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.