صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / در جام باشگاه‌های آسیا بازی‌های سختی داریم
در جام باشگاه‌های آسیا بازی‌های سختی داریم

پاسور والیبال بانوان پیکان

در جام باشگاه‌های آسیا بازی‌های سختی داریم

پاسور تیم والیبال بانوان پیکان گفت: جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا با تیم ملی فرق می‌کند چون تیم‌ها از کشورهای دیگر یار کمکی می‌گیرند علاوه بر این لیگ‌های قوی دارند. به همین دلیل بازی‌های سختی را پیش رو داریم.

 

پاسور تیم والیبال بانوان پیکان گفت: جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا با تیم ملی فرق می‌کند چون تیم‌ها از کشورهای دیگر یار کمکی می‌گیرند علاوه بر این لیگ‌های قوی دارند. به همین دلیل بازی‌های سختی را پیش رو داریم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، الهام فلاح پاسور تیم والیبال پیکان  به حریفان این تیم در جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا اشاره کرد و گفت: هم‌گروهان سختی داریم. شرایط رقابت‌ها با تیم ملی متفاوت است چون تیم‌ها از کشورهای دیگر یار کمکی می‌گیرند و علاوه بر این لیگ‌های قوی دارند به همین دلیل بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما تمام انگیزه ما این است که جایگاه ششمی دوره قبل را ارتقا دهیم. همیشه در این مسابقه‌ها انگیزه لازم را داشتیم اما امسال هم در لیگ قوی بودیم و هم دوست داریم در این رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کنیم. دو سه هفته است تمرین می‌کنیم و به شرایط نسبتا ایده‌آلی رسیده‌ایم. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

فلاح به عدم پوشش تصویری والیبال بانوان توسط رسانه ملی اشاره و بیان کرد: لیگ ما به خاطر پخش نشدن بازی‌ها پویا نیست. با این که پوشیده هستیم ولی تلویزیون بازی‌هایمان را پخش نمی‌کند به همین دلیل اسپانسرها هم خیلی مشتاق نیستند روی تیمی سرمایه‌گذاری کنند که رسانه‌ها آن‌ها را حمایت نمی‌کنند. اگر می‌خواهند بانوان موفق‌تر باشند، باید شرایط پوشش رسانه‌ای را برای آن‌ها فراهم کنند. بانوان در همه رشته‌ها پتانسیل زیادی دارند و اگر به آن‌ها توجه شود می‌توانند جایگاه خوبی را کسب کنند.

او در مورد وضعیت کلی والیبال ایران گفت:‌ از فروردین‌ماه که اردوها شروع شده است جو خوب و مثبتی داشتیم. لیگ امسال هم نسبتا خوب بود اما تنها دو یا سه اسپانسر خوب حضور داشتند بقیه تیم‌ها از نظر بازیکن قوی بودند اما از نظر اسپانسر شرایط خوبی نداشتند. اگر لیگ قوی‌تر شود صددرصد تیم ملی هم بهتر عمل می‌کند و می‌تواند نتایج بهتری را کسب کند. به همین دلیل امیدوارم امکان پخش تلویزیونی والیبال بانوان فراهم شود.

فلاح در مورد ادامه همکاری با باشگاه پیکان بیان کرد: شرایط اقتصادی به شکلی است که مشخص نیست سال آینده چه تیم‌هایی در لیگ برتر والیبال بانوان شرکت می‌کنند. حتی مشخص نیست که خود پیکان هم حضور دارد یا خیر اما این تیم، اسپانسری است که هر بازیکنی دوست دارد با آن همکاری کند.

تیم والیبال بانوان پیکان نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا، ۲۰ تیرماه در اولین بازی خود به مصاف نماینده قزاقستان می‌رود.

بازی دیگر پیکان ۲۱ تیرماه برابر چین تایپه است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.