صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / امیدواری ورسالیکو به همراهی کرواسی برابر انگلیس
امیدواری ورسالیکو به همراهی کرواسی برابر انگلیس

امیدواری ورسالیکو به همراهی کرواسی برابر انگلیس

مدافع تیم ملی کرواسی امیدوار است بتواند در بازی حساس برابر انگلیس در نیمه نهایی جام جهانی حاضر باشد.

سیمه ورسالیکو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی استار، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه فردا شب دو تیم ملی کرواسی و انگلیس برابر هم به میدان خواهند رفت. حضور سیمه ورسالیکو مدافع کرواسی در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ورسالیکو درباره شرایط خود قبل از دیدار با انگلیس گفت:‌ زمان زیادی برای استراحت نداریم. بعد از دو دیدار که ۱۲۰ دقیقه طول کشید از نظر روحی، روانی و فیزیکی خسته هستیم. من هم یک مشکل کوچکی در زانوی خود دارم ولی زیر نظر پزشکان تیم نهایت تلاش خودم را می‌کنم تا برای این رقابت‌ها آماده شوم و بتوانم تیمم را در این مرحله همراهی کنم. در بازی برابر روسیه و در دقایق تلف شده من احساس درد کردم و بعد از صحبت و مشورت با کادر پزشکی تصمیم گرفتم تا از زمین بیرون بروم. 

او در ادامه گفت: تیم‌های بزرگ زیادی در این دوره جام جهانی خیلی زود از جام کنار رفتند و خوشحالیم که ما در جام هستیم. حضور بین چهار تیم پایانی اتفاق ویژه‌ای برای ما محسوب می‌شود. پیشتر ما فقط یک بار در سال ۹۸ به این موفقیت تاریخی دست یافتیم. من خوشحالم که برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم. من امسال با اتلتیکو قهرمان لیگ اروپا شدم ولی موفقیت در تیم ملی خیلی با موفقیت در رده باشگاهی فرق می‌کند چون شما در رده ملی مسئولیت یک ملت را حس می‌کنید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.