صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / گل به خودی به سبک فدراسیون بسکتبال!
گل به خودی به سبک فدراسیون بسکتبال!

گل به خودی به سبک فدراسیون بسکتبال!

در شرایطی که چندین داور بین‌المللی ایران با دعوت کنفدراسیون بسکتبال آسیا برای قضاوت در مسابقات بین‌المللی دعوت می‌شوند اما فدراسیون تمایلی به اعزام آنها ندارد و ترجیح می‌دهد نفرات نزدیک به خود را جایگزین کند.

بسکتبال جوانان

به گزارش کسب و کار نیوز موضوع خواست فدراسیون برای تغییرات را تایید کرد اما گفت که تصمیم نهایی عدم تغییر لیست بوده‌است. او اظهار کرد: اگر می‌خواستیم لیست را تغییر دهیم کاری نداشت و به سادگی این اتفاق می‌افتاد اما ترجیح فدراسیون این بود که لیست تغییر نکند تا منافع ملی به خطر نیفتد. فدراسیون می‌توانست در لیستی که فیبا داده تغییر ایجاد کند اما در نهایت تصمیم آقای طباطبایی هم این شد که تغییر اعمال نشود.

او در پاسخ به این سوال که آیا از این داوران انتخاب شده نفرات بهتر داشتیم؟ بیان کرد: شما نتیجه همین نظرسنجی مراسم اخیر را هم ببینید متوجه می‌شوید. بله داوران بهتر داشتیم که در بازی‌های آسیایی قضاوت کنند و ما هم می‌توانستیم تغییر بدهیم اما تصمیم نهایی این بود که تغییر ندهیم.

آبکاریان در پاسخ به این سوال که درست است که تصمیم اولیه این بوده تا خودش به جای صنم نظامی به بازی‌های آسیایی اعزام شود؟ تصریح کرد: خب اگر قرار به تغییر لیست فیبا باشد قطعا آقای طباطبایی برای نظارت من را معرفی می‌کند اما باید بگویم جایی که آقای آوانسیان باشد و مسوول باشد من اصلا دوست ندارم به ‌آنجا بروم و تمایلی به حضور در جاکارتا نداشتم. هیچ تمایلی نداشتم و حتی در کاپ‌آسیا به میزبانی لبنان هم به این دلیل شرکت نکردم. 

رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که اگر فدراسیون می‌توانست در لیست تغییر دهد پس  تغییر آن چه منافع ملی را به خطر می‌انداخت؟ بیان کرد: به هر حال امکان داشت یکسری اتفاق‌ها بیفتد و منافع بسکتبال کشور به خطر بیفتد. حالا من نمی‌خواهم این موضوع را باز کنم و نمی‌توانم به طور ریز توضیح بدهم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.