صفحه اصلی / استان ها / کرمان / وزیر ورزش و جوانان در جیرفت: باید منابع را در پروژه های عمرانی متمرکز کنیم
وزیر ورزش و جوانان در جیرفت: باید منابع را در پروژه های عمرانی متمرکز کنیم

وزیر ورزش و جوانان در جیرفت: باید منابع را در پروژه های عمرانی متمرکز کنیم

وزیر ورزش و جوانان در جیرفت گفت: باید بدون اینکه هزینه های جاری را اضافه کنیم منابع را در پروژه های عمرانی متمرکز کنیم تا سریعتر سخت افزارها را در اختیار مردم بگذاریم.

حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر مسعود سلطانی امروز در سفر یکروزه خود به جنوب کرمان در جمع خبرنگاران اضافه کرد: باید مدیریت بهتری از امکاناتمان داشته باشیم و ضریب بهره وری را بالا ببریم.

وی پس از بازدید از پروژ های مختلف شهرستان جیرفت، گفت: امروز برنامه مفصل کاری را در ۶ شهرستان استان کرمان داریم و قرار است کل پروژه های در دست اجرا و همچنین مشکلات ورزش آن را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به رویکردی که دولت در ایجاد عدالت و اختصاص و توزیع امکانات کشور دارد، ما باید به مناطق محروم تر کشور به ویژه شهرستان های جنوب استان کرمان نگاه ویژه ای داشته باشیم و منابع بیشتری را صرف پروژه های این مناطق کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که پروژه های شهرستان جیرفت را مورد بررسی قرار داده است، افزود: چند پروژه‌ای که با مشکلاتی روبرو بودند را برای اختصاص منابع و توسعه امکانات، مورد بررسی و بازدید قرار دادیم و در ادامه هم به پنج شهرستان مختلف استان سفر می‌کنیم و بررسی های لازم را خواهیم داشت تا ان شاء الله با کمک مسئولین و حمایت نمایندگان استان بتوانیم در دو، سه سال آینده تعداد قابل توجهی از پروژه های نا تمام که بعضا ۱۰ تا 15 سال بلاتکلیف مانده است را تکمیل کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

سلطانی فر افزود: تکمیل زیر ساخت ها باعث توسعه ورزش همگانی می شود. با توجه به این که مردم و جوانان استان کرمان ظرفیت خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارند و قهرمانان بنامی در رشته های مختلف داشتند، در حوزه قهرمانی هم در آینده خبرهای خوشی از ورزش استان کرمان به مردم خواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.