صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / سرمربی والیبال بانوان پیکان: تیمم آماده مسابقات باشگاه‌های آسیا است

سرمربی والیبال بانوان پیکان: تیمم آماده مسابقات باشگاه‌های آسیا است

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: امیدوارم در مسابقات باشگاه های آسیا به خوبی بازی کنیم و تیمم آماده است چون بازیکنان خوبی دارم.

تمرین تیم والیبال پیکان بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز، یک روز قبل از شروع رسمی نوزدهمین دروره رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا نشست خبری سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در  این رقابت‌ها برگزار شد.  

میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان نماینده ایران در این نشست خبری گفت: امیدوارم در این مسابقات به خوبی بازی کنیم، تیمم آماده است،  چون بازیکنان خوبی دارم و امیدورام که نتیجه خوبی بگیریم.

همچنین مائده برهانی کاپیتان  تیم والیبال بانوان پیکان نیز  بیان کرد: خوشحالم از اینکه دوباره در قزاقستان هستم. اینجا هستیم تا به عنوان یک تیم بیشترین تلاشمان را کنیم. 

همچنین لوری پانچنکو سرمربی تیم قزاقستان که حریف نماینده ایران  در این رقابتها است، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مسابقات گفت: خوشحالیم که همه تیم‌ها را اینجا می‌بینم. این مسابقات جالب خواهد بود و امیدوارم برابر همه تیم‌ها خوب بازی کنیم. 

سانا آنارکولووا کاپیتان تیم قزاقستان با اشاره به این موضوع که تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها حضور دارند هدفشان را خوشحالی هوادارانشان دانست. 

های شوهان سرمربی چین تایپه دیگر حریف ایران از حضور نماینده این کشور در رقابتهای جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا ابراز خوشحالی کرد. 

ووی هوآ کاپیتان این تیم نیز بیان کرد: خوشحال هستیم که دراین مسابقات شرکت می‌کنیم. تیم جوانی داریم امیدوارم اینجا چیزهای زیادی یاد بگیریم. 

تیم والیبال بانوان پیکان نماینده ایران در جام باشگاه‌ههای آسیا است که در گروه  B این رقابت‌ها با تیم‌های قزاقستان و چین تایپه همگروه است. 

این تیم ۲۰ تیر ماه در نخستین بازی خود ساعت ۲۰ به وقت ایران به مصاف قزاقستان می‌رود و ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران مقابل چین تایپه قرار می‌گیرد.  

انتهای پیام 

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.