صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لیپی: بلژیک قهرمان جام می‌شود/ حضور رونالدو به سود یووه و فوتبال ایتالیاست
لیپی: بلژیک قهرمان جام می‌شود/ حضور رونالدو به سود یووه و فوتبال ایتالیاست

لیپی: بلژیک قهرمان جام می‌شود/ حضور رونالدو به سود یووه و فوتبال ایتالیاست

سرمربی ایتالیایی درباره جام جهانی روسیه و حضور رونالدو در یوونتوس سخن گفت.

مارچلو لیپی

به گزارش کسب و کار نیوز، مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی که در سال ۲۰۰۶ قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد درباره این جام گفت: دیگر کم پیش می‌آید که در فوتبال تیمی از پیش بازنده باشد و شما این موضوع را در جام جهانی دیدید. به همین خاطر است که تیم‌ها الان نزدیک به هم شدند. انگلیس با ذهنیت متفاوتی در جام حاضر بود. فرانسه تیمی جوان و قدرتمند دارد و بلژیک هم از نظر تاکتیکی در سطح بسیار بالایی است. من فکر می‌کنم در نهایت بلژیک قهرمان جام جهانی شود.

سرمربی پیشین ایتالیا درباره آینده آتزوری گفت: من مطئن هستم که ایتالیا در آینده تیم موفق و خوبی خواهد شد. الان بازیکنان جوان زیادی در ایتالیا هستند که در تیم‌های خوبی نیز بازی می‌کنند. حضور تیم مربیگری که تجربه زیادی هم دارند به این بازیکنان کمک می‌کنند تا در آینده بهتر شوند.

او درباره حضور رونالدو و در پاسخ به این سوال که ممکن است جو بدی در تیم یوونتوس ایجاد شود گفت: بازیکنان یوونتوس به اندازه کافی باهوش هشتند و می‌دانند بازیکنی چون رونالدو باید حقوق بیش‌تری از آن‌ها دریافت کند و فکر نمی‌کنم هیچ مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد. حضور رونالدو به سود فوتبال ایتالیا است و باعث پیشرفت تیم و لیگ ایتالیا می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.