صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / النصره گروهک‌های زیرزمینی داعش در ادلب را به کار می‌گیرد
النصره گروهک‌های زیرزمینی داعش در ادلب را به کار می‌گیرد

النصره گروهک‌های زیرزمینی داعش در ادلب را به کار می‌گیرد

منابع سوری مخالف تاکید کردند، کمپینی که گروه "النصره" برای ریشه‌کن کردن باندهای زیرزمینی داعش در ادلب آغاز کرده، نه تنها منجر به نابودی آنها نمی‌شود بلکه در راستای منافع ترکیه و دیگر کشورها، نیروهای داعش بار دیگر به کار گرفته می‌شوند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روسیا الیوم، منابع مخالف دولت سوریه اعلام کردند، هیئت “تحریرالشام” که قبلا به گروه “النصره” موسوم بود، مدعی است که نیروهای باندهای زیرزمینی داعش را از بین می‌برد، اما در واقع آنها را برای انجام ماموریت‌های دیگر به اماکن جدیدی منتقل می‌کند که مهمترین این ماموریت‌ها مبارزه در برخی جبهه‌ها علیه ارتش سوریه است.

روزنامه “الوطن” سوریه در این باره نوشت، برخی نیروهای داعش از جمله نیروهایی که در شهر ادلب بازداشت شدند و برخی رهبران درجه دو به ترکیه منتقل و برای دادن ماموریت‌های جدید به آنها در دیگر پایگاه‌ها در خارج از سوریه به ارتش آمریکا تحویل داده شدند. به احتمال زیاد پایگاه‌های آنها در خارج از سوریه در صحرای سینا،‌ لیبی، افغانستان و غیر آن است.

این روزنامه نوشت، برخی نیروهای داعش که مخالف همکاری با گروه النصره هستند، از طریق بمب‌گذاری‌ها و ترورها اعضای النصره را به قتل رساندند تا تلاش‌های آنها را در به خدمت گرفتن دوباره نیروهای داعش در دیگر مناطق ناکام بگذارند، زیرا آنها به ویژه تروریست‌های غیر سوری و کسانی که اکثریت باندهای زیرزمینی را تشکیل می‌دهند، نمی‌خواهند سوریه را ترک کنند.

همچنان ادلب و حومه‌های آن صحنه عملیات ترور توسط افراد ناشناس در میان گروه‌های مسلح هستند که آخرین آن انفجار بمبی در روز یکشنبه بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.