صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / گازرسانی به تمام روستاهای حومه شرقی و غربی دهدشت
گازرسانی به تمام روستاهای حومه شرقی و غربی دهدشت

گازرسانی به تمام روستاهای حومه شرقی و غربی دهدشت

بخشدار مرکزی کهگیلویه از گازرسانی به تمام روستاهای بخش مرکزی خبر داد.

گازرسانی

به گزارش کسب و کار نیوز، شرمت‌الله حسینی‌پرور در مراسم بزرگداشت روز دهیار در دهدشت ضمن گرامیداشت این روز از فعالیت همه دهیاران تقدیر و تشکر به عمل آورد . 

بخشدار مرکزی کهگیلویه جمعیت روستایی بخش مرکزی این شهرستان را ۲۶هزار نفر عنوان و بیان کرد: حدود ۶۴ دهیار با ۷۶ شورای اسلامی به این روستاها ارایه خدمات می‌دهند . 

وی خواستار توجه مسوولان نسبت به اعتبارات و اجرای طرح‌ها در این روستاها شد. 

حسینی‌پرور در ادامه به تشریح گوشه‌ای از عملکرد ادارات در این روستاها پرداخت و اظهار داشت: به همت بنیاد مسکن تسطیح و زیرسازی معابر روستایی ۵۵ روستا، آسفالت معابر روستایی ۲۱ روستا، سنگ فرش ۷۵۰۰ متر، کانال هدایت سیلاب ۵هزار متر و حدود ۳۲ هزار متر جدول گذاری انجام شده است . 

بخشدار مرکزی کهگیلویه احداث چندین گاوداری و مرغداری با مجموع اشتغال‌زایی ۴۶ نفر را از عملکرد اداره جهادکشاورزی در روستاهای بخش مرکزی عنوان کرد . 

وی اصلاح شبکه دخلی برق روستاهای آدرکان؛ عمارت و دارگنده را از عملکرد شرکت توزیع برق شهرستان عنوان کرد . 

حسینی‌پرور احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در روستای چنگلوا و انتقال آب روستاهای حومه غربی شرقی به طول ۳۷ کیلومتر را از عملکرد آب و فاضلاب روستایی عنوان کرد . 

وی اجرای طرح بادکاری به میزان ۵۰۰ هکتار حومه غربی؛ جنگلکاری در حوزه روستاهای نهضت آباد و کوهبرد به میزان ۱۰۰ هکتار و اجرای پورژه سنگ ملاتی را از عملکرد اداره منابع طبیعی برشمرد . 

بخشدار مرکزی کهگیلویه گازرسانی به تمام روستاهای دهستان‌های دهدشت غربی و شرقی را از عملکرد شرکت گاز عنوان کرد . 

حسینی پرور با بیان اینکه دهیاران سربازان خط مقدم فعالیت در روستاها هستند عنوان کرد: دهیاران فراتر از وظایف خود پیگیر مشکلات روستاها هستند و همین پیگیری‌ها باعث شده بیشتر دهیاران بدهکار پیمانکار شده و به قوه قضاییه کشیده شوند انتظار داریم مسوولان نهایت همکاری خود را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.