صفحه اصلی / استان ها / البرز / زمان آزمون و خطای اقتصادی به پایان رسیده است

رییس اتاق بازرگانی البرز:

زمان آزمون و خطای اقتصادی به پایان رسیده است

رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: وضعیت حاکم بر بازار ارز و مشکلات تولید و صادرات به مرزی رسیده که باید به آزمون و خطا خاتمه دهیم و از نظرات و دیدگاه‌های نیروهای متخصص و کاردان بهره بگیریم.

بازار ارز

رحیم بنامولایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در شرایط موجود و با توجه به وضعیت نابسامان بازار ارز و مشکلات تولید و صادرات باید گفت دیگر دوران آزمون و خطاهای اقتصادی به پایان رسیده و باید فکری برای بهتر شدن اوضاع با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های موثر داشته باشیم.

وی اظهار کرد: به جز صاحبان صنایع، مدیران نیز باید با بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان بخش تولید و صادرات، تصمیم‌سازی‌های منطقی و اصولی را مبنای کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت جامعه تولید ادامه داد: در شرایط فعلی صنعتگران باید با هم متحد باشند و پس از شناخت بازار و بازاریابی مناسب،  با تقسیم بازار و رقابت سالم فضا را برای فعالیت مهیا و مساعد کنند.

رییس اتاق بازرگانی البرز افزود: صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی باید برای توسعه فعالیت‌هایشان از نظر متخصصان و افراد کاردان بهره بگیرند و فکر نکنند با روش سنتی می‌توانند موقعیت خود را در بازار حفظ کنند.

این مسئول ابراز کرد: آموزش باید زیربنای صنعت قرار بگیرد و در این راستا می‌توان از ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاهی استفاده کرد.

وی گفت: البته باید در این انتخاب دقت کرد چون متاسفانه مهارت در کشور در اولویت برنامه‌های آموزشی قرار ندارد و تنها  به مدرک‌گرایی اهمیت داده می‌شود، بنابراین صنایع باید فارغ التحصیلاتی را به کار گیرند که از مهارت و دانش آنها اطمنیان داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.