صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / باید صدای شهردار و شهرداری را به گوش مردم برسانیم

رئیس جدید مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران

باید صدای شهردار و شهرداری را به گوش مردم برسانیم

رئیس جدید مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: به طور قطع امروزه اگر یک سیستم ارتباطی کارآمد وجود نداشته باشد، سیاست ها قابلیت اجرا ندارند و به همین دلیل مدیران در همه سطوح به اهمیت روابط عمومی وقوف پیدا کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدعلی کریمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ضمن قدردانی از اقدامات عارف نیا طی ماه های گذشته با تاکید بر اینکه روابط عمومی پل ارتباطی سازمان ها با مردم محسوب می شود، تصریح کرد: وظیفه ما این است تا صدای شهردار و شهرداری را به گوش مردم به عنوان ذی نفعان اصلی شهر برسانیم و در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نقش درستی ایفا کنیم.

وی تلاش برای تغییر ساختار مرکز ارتباطات را از اقدامات خوب عارف نیا معرفی کرد و گفت: در شرایط حاضر تدوین سیاست ارتباطی شهرداری تهران باید در اولویت قرار گیرد، در این راستا رسانه ها یاور مدیریت شهری هستند که با ایجاد تعامل و همکاری می توانیم به این هدف جامع عمل بپوشانیم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: ۲۶ سال تحصیلات و تجربه خود در حوزه روابط عمومی را به استخدام شهرداری تهران در می آورم تا مجموعه روابط عمومی باتوجه به پاکدستی شهردار بتواند در تحقق شعارها به شهردار کمک کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

توزیع یک میلیون و ۶۰۰ تن مواد غذایی با اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

به گزارش کسب و کار نیوز ، علیرضا عسگریان صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.