صفحه اصلی / استان ها / فارس / اداره‌های دولتی در مصرف بهینه پیش‌قدم باشند
اداره‌های دولتی در مصرف بهینه پیش‌قدم باشند

استاندار فارس:

اداره‌های دولتی در مصرف بهینه پیش‌قدم باشند

استاندار فارس با اشاره به شرایط خاص حاکم بر جامعه در حوزه‌های آب و برق، تاکید کرد که اداره‌های دولتی و مجموعه‌های عمومی غیردولتی باید در استفاده بهینه از انرژی‌ برق و آب پیشقدم و الگو باشند.

استاندار فارس

به گزارش کسب و کار نیوز،‌ اسماعیل تبادار یکشنبه ۱۷ تیرماه در جلسه‌ی شورای معاونان و مشاوران استانداری فارس با اشاره به دوره‌های مختلف مدیریتی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با تنگناهای فراوانی روبرو هستیم لذا مدیریت در این شرایط همت بالایی را طلب می‌کند.

وی لزوم نقش‌آفرینی بیشتر معاونان، مشاوران و مدیران استانداری در هدایت مجموعه‌های اداری و پیگیری امور مهم استان، بحران آب را از موضوعات اساسی و اولویت‌های مهم برشمرد.

تبادار با تصریح اینکه باید از هر راهکاری برای صرفه‌جویی و مصرف بهینه در آب استفاده کرد، لزوم توجه به راهکارهای مختلف را مهم ارزیابی و بر آن تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم استقرار و تقویت میزخدمت در استانداری، فرمانداری‌ها و اداره‌ها تاکید و اضافه کرد: باید از این ظرفیت در راستای پاسخگویی آسان و سریع به مردم استفاده شود تا شاهد بلاتکلیفی و سرگردانی مردم در اداره‌ها نباشیم و ارباب رجوع رضایت کامل داشته باشد. 

استاندار فارس  با بیان اینکه به رغم محدودیت‌های مالی، اقدامات و پروژه‌های بزرگی در فارس اجرایی و دنبال شده است، گفت: در شرایط امروز جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی یکی از اولویت‌های مهم استان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.